Kerisauan Mentor-mentor

355 9 1
                                    

Hai mila di sini..macam biasa sila abaikan segala typo yg ada..tolong vote dan komen ye..thank you kepada reader-reader mila yg setia menuggu update dari cerita mila..okey jang buang masa lagi jom kita sambung.

DI AKADEMY MATA.

Semua mentor-mentor sedang menjalankan mesyuarat Bersama ketua-ketua teras yg lain tentang masalah yang mereka hadapi sekarang ni mengenai semua ejen-ejen muda.

Ejen Bakar: Macam mana ni semua ejen-ejen muda tidak mahu melakukan misi Bersama dengan teras lain..yang masih okey cuma ali dengan iman je.

Ejen Leon: Kita kena cepat selesaikan masalah ni sebelum perkara yang lebih besar akan belaku..kalau diteruskan diteruskan bergini M.A.T.A mungkin akan jatuh.

General Rama: Kita perlu segera bertindak cari jalan penyelesaian kalua tak habilah kita semua.

Ejen Geetha: Tapi bagaimanakah caranya?

Ketua Teras Tekno: Kita cuma ada satu je cara

Semua: Apa dia?

Ejen Dayang: Kita kena cari lagi ejen muda yang baru..yang boleh tunjukkan kepada mereka semua bahawa kerjasama antara satu sama lain sangat penting.

Ejen Ganz: Nampaknya kita tak ada pilihan lain. Kita terpaksa cari lagi EJEN-EJEN MUDA YANG BARU.

Ejen Karya: Baiklah kalua macam tu kita haru berpecah untuk cari ejen-ejen baru.

Ejen Dayang: Baiklah...ejen karja kamu akan pergi ke bahagian pinggir Kota cyberaya, ejen leon akan ke bahagian tengah kota cyberaya, manakala ejen geetha dan ejen bakar akan perhatikan gerak geri ejen-ejen muda yang lain.

Semua; Baik.

~TBC.

So macam mana okey tak? harap korang suka chapter yg baru ni. Sila komen dan vote ye...semoga berjumpa di chapter seterusnya. (macamlah berjumpa betul2) -_-

sorry sebab chapter dia pendek je.

Perbezaan tidak menghalang segalanya (EJEN ALI X OC)Where stories live. Discover now