Jednog prekrasnog proljetna jutra mlada Cansu krenula je u grad tražit posao. Radi u tvrtki gdje joj je šef Serhat. Cansu radi kao tajnici u tvrtki ATAMAN. Kada je završila s radom otišla je Serhatu i:
CANSU: Gosp.Serhat,hvala što ste me primili kao vašu tajnicu.
SERHAT: Cansu,mi smo i tražili tajnicu takvu kakva ste vi. Hvala tebi što si odlučila ovdje provodit radno vrijeme. Jesi li možda danas za večeru?
CANSU: Gosp. Serhat,jesam. Kad i gdje?
SERHAT: Molim te lijepo da me zoveš Serhat. U 20;00,prijeko tvrtke.
CANSU: Oke,vidimo se Serhat.
SERHAT: Vidimo se Cansu.
Kad je Cansu stigla kući bilo je 18:00,otišla se je otuširati i spremiti za večeru. Kada se pogledala u ogledalo rekla je sebi "Upravo sam se zaljubila u Gosp.Sehata." Serhat je otišao kupit prstenje da zaprosi Cansu na večeri,jer se i on zaljubio i ne može čekati previše dana. Stigao je i taj trenutak kad su se prvi dan Cansu i Serhat sreli dva puta.
SERHAT: Cansu,ja bi te nešto htio pitati,ali me je strah kako ćeš reagirati.
CANSU: Serhate. Ja bi tebi htjela reći nešto i to prije nego što bi ti pitao.
SERHAT: Cansu slobodno kažeš.
CANSU: Ja........tebe....................volim,ne mogu si pomoći.
SERHAT: Cansu i ja tebe volim,i htio sam te pitati dali bi se udala za mene?
CANSU: Serhat,naravno,da pristajem..
Nakon večer Cansu i Serhat odlučili su otići kod nje.Serhat je pitao Cansu ako može ovdje prespavati jer njegova majka slavi rođendan i ne želi upasti tako rano. Cansu je rekla naravno da možeš. Tako su Cansu i Serhat vodili cijelu noć ljubav i otišli zajedno u tvrtku da proglaše njihove zaruke.
SERHAT: Dragi zaposlinice tvrtke ATAMAN,htio sam Vam reći da se udajem za našu novu tajnicu Cansu,svadba će bit uskoro. Kad odaberemo datum reći ću vam.
DJELATNICI: Čestitamooooooooo.
Cansu i Serhat otišli su svećeniku da odaberu datum vjenčanja. Svećenik je rekao dan može bit vjenčanje 30.srpnja.
Nakon toliko čekanja i stigao je taj dan. Stigao je taj 30.07. Serhat je doveo Cansu pred oltar.
SVEĆENIK: Okupili smo se danas ovdje na taj datum da vjenčamo našeg Serhata i našu Cansu. Serhate,pred ovim svim ljudima obećaj da ćeš paziti na Cansu dok vas smrt ne rastavi?
SERHAT: Naravno,da.
SVEĆENIK:Cansu,pred svima te pitam dali ćeš paziti na Serhata dok vas smrt ne rastavi?
CANSU: Da pristajem.
SVEĆENIK: Proglašavam vas mužem i ženom.Možete poljubiti mladu.
Nakon 1 tjedna,Cansu i Serhat odlučili su otići na medeni mjesec.Medeni mjesec je bio na Hawaima. Nakon 1 mjeseca,vratili su se u svoj kraj. Cansu je rekla Serhatu sretnu vijest,da je trudna i da će roditi blizance djevojčicu i dječaka. Serhat je bio presretan kad je čuo vijest. Odlučio je i to proslaviti s roditeljima. Nakon 9 mjeseca trudnoće,rodili su se Feride i Fatih,kad su vidjeli da dolazi još jedna djevojčica bili su presretni. Imali su dvije djevojčice Feride i Sureja,i jednog dječaka Fatih.Mladi par je bio presretan.
Ova ljubav se je dogodila na prvi pogled kad je Cansu počela raditi u tvrtki ATAMAN. Živjeli su sretno do kraja života. Nakon 1 godine rodilo se još jedan dječak. Imali su četiri djece,i tako gledali kako im rastu djeca.
Ovo je moja 1.priča,nadam se da vam se sviđa:)