Bila je hladna noć. Bila je sama. Bila je tužna,rasplakana.
Jedne večeri neka žena prošetala kroz obalu i vidjela neku curu kako plače i govorila "Kada će mi oprostiti? Bože,ja nisam ništa napravila. Molim te oprosti mi.". Žena je prišla toj curi upitala je " Što ti se dogodilo? Zašto si ovdje sama,zašto plačeš?.". Cura je odgovorila "Svi su me napustili,ostala sam sam i on me je napustio zbog moje najbolje prijateljice ". -rekla je uplakano. Žena ju je odvela u svoju kuću , dala joj pokrivač i napravila toplo jelo da se ugrije. Cura je toj ženi sve rekla i uplakana otišla spavati.
Drugi dan kada se je cura ustala rekla je ženi " Hvala što ste me primili,hvala što ste me slušali dok mi je najviše trebalo,a sada Vam više neću smetati.", žena je rekla "Nemoj ići i ja sam sama,otkako mi je sestra otišla sve je u mraku,nemam ni s kime pričati. Molim te ostani. ". Cura je ostala . Žena je otišla u trgovinu da nešto kupi za curu koju je pronašla. Nisu znale da su sestre. Jednog dana cura je rekla "Jako mi sličiš na moju sestru koja je otišla prije godinu dana." , žena je odgovorila " Kad sada bolje razmislim i jesmo sestre jer sam ja otišla od vas zbog budale koji je sada s nekom drugom. Nisam se htjela nazad vratiti jer nisam dobro došla. ".. Cura(sestra1)"Ja sam pet dana provela što nisam ništa jela,pokraj rijeke,tužna,uplakana zbog njega.Nismo li voljeli istog dečka?",žena(sestra2)"Jesmo,sada je sa tvojom najboljom prijateljecom?",cura(sestra1) "Da sa mojom BFF,zapravo ja sam te tražila.Nisam znala da smo zapravo bile tako blizu. Ostala sam bez prijatelja,ostala si mi samo ti.", žena( sestra2)"Tako i ja. ".. Sestre su se nakon toliko godina sprijateljile i opet bili zajedno,mnogo toga su lijepoga preživjeli,kada cura(sestra1) opet nekamo nestala,žena(sestra2) se morala vratiti kući i to sve reći roditeljima i nakon toga i ona je nestala i opet su se pronašle ,od njih nisu imali ni traga i ni glasa,a njihov dečko je pretražio sve i shvatio da su one zauvijek nestale i da se više nikad neće vratiti jer su sada presretne u novom gradu,novi ljudi,nove simpatije,novo sve.
Nije baš neka priča,bude i boljih.
Ja pišem samo kada sam tužna i nakon nekog vremena postajem sretnija i tada mi se neda više pisati.. :/