NEW BOY 5. BÖLÜM

180 9 0
                                    

  Eve gittiğimde duş alıp yatağima uzandim.Zayn‘i korumaliydim.Ama nasil? Onu odasina kitleyemezdim sirf başka kiza bakmayacak diye hayatini mahvedemezdim.Telefonumu çantamdan çikardim Zayn mesaj atmamişti.Ama ben atmaliydim.

“Zayn beni arar misin?“ diye mesaj attim ve beklemeye başladim.Bekledim bekledim bekledim.Bir saate yakin bekledim.Sonra telefonumi alip dişari çiktim sahilde biraz yurudum.Zayn‘in beni aramamasi moralimi bozmuştu.Sinirlenmeye başlamiştim  ya da kiskanmaya mi?Yerdeki koca bir taşi alip denize firlattim.Bu beni daha sakinleştirdi.Elime birsuru taş topladim  ve sinirle hepsini denize attim.O sirada telefonum çaldi.Arayan Zayn‘di.Hemen telefonu açtim.

“Hey Zoey.Mesajini şimdi gordum.Nasilsin?“

Mesajimi simdi gormustu napiyorduki?

“Neden şimdi gordun?Napiyordun?Kimleydin?“

Art arda sorular sordum.Zayn‘in sesi biraz garipleşti.

“Ders çalişiyordum..tek başima.“ dedi.Aptalliğimin farkina vardim.

“Ozur dilerim sadece endişelendim“ dedim.

Zayn gulerek “Sevgilim benim adima endişelenmiş ha“ dedi.

Yaklaşik bir buçuk saat Zayn ile telefonda konuştuk.Onu çok seviyordum.Bugun akşam Miley‘e gidecektim.Sahilden eve koştum.Hazirlanip Miley‘nin evine dogru yola ciktim bize uzak degildi.15 dklik mesafe vardi.Miley kapiyi açti ve odasina çiktik.Surekli Zayn‘den bahsettiğimi soyleyip guldu.Annesi evde olmadiği için her şeyden konuştuk.Erkeklerden okuldaki kizlardan aşktan..O gun onda kaldim.Sabah okula geç kalmiştik.Aceleyle sinifa girdik.Ama ogretmen gelmemişti.Tenefus zili caldiginda hemen zayn‘in sinifina gittim.Zayn‘i sinifta goremedim.Ama sinifindaki kizlar en arka sirada toplanmiş guluşuyor ve surtuk surtuk bakiyorlardi.Peki kime? Daire şeklindeydiler.Dairenin ortasinda biri vardi.Kizlari itekleyerek ortada kim olduğuna bakmaya çaliştim.Siranin ustune oturmuş.Yanindaki kizlara omuz atmiş gulmekte olan Zayn.Benim sevgilimin onca kizla takilmasi? Kiskançliktan geberiyordum.Izzy de oradaydi ve beni gorduğunde kurnazca bi bakiş atti.Belki de Zayn‘i onca kizin arasinda? annesinin elini birakmiş bi çocuk gibi  kaybediyordum..

----------------------------------------------------------

Zayn beni görünce biraz afalladı ama sonra kendini toparlayip beni belimden tutarak kendine çekti.“Kizlar taniştirayim kiz arkadaşim Zoey.“

Tüm kızlar çok şaşirmişti tabi ben de.Zayn benden utanmamişti ve onca guzel kizin arasinda sevgilisi olduğumu söylemişti.Gülümseyip Zayn‘i öptüm.Izzy alt olmuştu.Şimdi kim ezik Izzy? diyesim geldi.Zayn beni kucağina otutturdu.Kizlarin hemen hemen hepsi yiyicekmiş gibi bakiyordu.Zayn elimden tuttu ve koridora çiktik.

“Onca kizin arasinda napiyordun Zayn?“ diye sordum.

Zayn güldü ve:“Seni taniştirmak istedim“ dedi.

Sustum çunku diyecek bişey bulamadim.Zil çaldi.. Beden dersi için soyunma odalarina gittik.Miley ile hem laklak yapip hem de giyiniyorduk.Izzy‘nin gözlerinin hep benim ustumde olduğuna emindim.Ayakkabi bağciğimi bağliyordum.Soyunma odasinda olan birkaç kizla beraber Miley ve bana aynanda mesaj geldi.Birden soyunma odasindaki kizlar bana bakmaya başladi.Telefonumu aldim ve mesaji açtim.Aslinda bir yazi değildi resimdi.Resmi açmamla kapamam bir oldu.Miley beni sakinlestirmeye calisti.Izzy bunu nasil yapardi?Nasil herkese çiplak fotoğrafimi yollardi?

Asil soru acaba Zayn‘e de yollamişmiydi? 

NEW BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin