Capitolul 1

297 15 4
                                    

Teama ...

Teama este ascunsa in inima mea , simteam cum pulsul imi accelera in momentul in care usa se deschide iar privirea unui barbat mai invarsta cade asupra mea . 

Ma uitam la acesta studiindu-l , era imbracat intr-o pereche de pantaloni de la costum , cravata camasa si sacou , par negru si cu fire albe ceea ce insemna ca avea peste 40 de ani . 

Scarba fata de aceasta mi se citea in priviri , un nod in gat mi sa asezat in momentul in care aceasta si-a aruncat cravata jos si sacoul ramand doar un camasa cu nasturi pe care abia mai stateau inchisi din cauza burti uriasa si slinoase . 

-Treci si dezbraca-ma ! spune aceasta cu batjocura in voce 

L-am privit timp de cateva secunde dupa care mi-am muscat buza inferiora , era asa de scarbos si desi am mai facut-o nu mai puteam suporta atata umilire , era prea mult . 

M-am saturat sa fiu o simpla unealata de statisfacere a barbatilor .

Blesteamat sa fie aceast joc al seductiei in care am fost vanduta de familia si in care sunt prinsa de trei ani . Virginitatea mea costand in jur de 1000 de lei , dar apoi pretul meu scazand cu fiecare client care venea in fiecare zi la mine . 

-Am spus sa vi ! se rasteste aceasta la mine in timp ce se apropie de mine si ma plesneste cu putere peste fata . 

Nu eram in stare sa spun nimic , privirea mea cazand pe covorrul jegos de sub trupul meu slab si fara viata . 

-Curvo ce mai astepti ? spune aceasta in timp ce ma prinde de par si ma arunca pe pat . 

O lacrima s-a scurs pe fata mea , fara sa mai fac fata am suspinat si am mi-am strans ochii cu putere impiedicand si altte lecrimi sa curga pe fata mea . 

Era atat de dureros , stateam in pat fara sa pot face nimic , strangeam cu putere cearcefurile intre maini impiedicand timpul sa se mai scurrga , dar nu ami durase mult caci deja acel barbat se dezbracase si se urcase deasupra mea simteam cu sexul lui este mai aprope de al meu iar dintr-o data patrunzandu-ma adanc . 

Un mic scasnet iese din gura mea la fiecare miscare de dute vino simtind ca o sa ametesc dar asta e viata mea ....

-Esti cea mai proasta amanta pe care am avut-o ! spuse aceasta nervos in timp ce se imbraca 

-Si tu la fel ! Dar asta este chestia e ca eu nu am de ales dar tu da ! 

-Nu-mi spune ca esti obligata ! 

-Doar nu crezi ca o fac de placere nu !? il intreb simtitnd cum un mic zambet apare pe fata lui 

- Ce ar fi daca ti-as propune un targ 

-Ce vrei sa spui ?

-Daca te iau cu mine la vila mea , sa lucrezi ca servitoare si serile sa imi fac placerile cele mai intime o sa vi ?

Nu pot sa cred ceea ce mi se propuse , era sansa mea de a pleca din acest loc ca mai tarziu sa pot fugi in pace 

-Da  ! spun cu putere in timp ce ma ridic din pat si batem palma

The game of seductionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum