● ნამჯუნის წვლილი: ყველამ ვიცით რომ მონმა მონაწილეობა მიიღო სერენდიპიტის პროდიუსინგსა და კომპოზიციის შექმნაში, რაც სიმართლე ითქვას სურპრიზი არ არის, როდესაც მას და "რეპ ლაინს" ეს წარსულშიც გაუკეთებიათ... ჩვენ ასევე ვიცით, რომ ნამჯუნი გენიოსად წოდებული და რომელიც ის მართლა არის უბრალოდ შემთხვევით ტექსტს არ ჩაყრიდა ერთად. ამის გარდა, ეს იმიტომაა მნიშვნელოვანი, რომ ის ხშირად შთაგონებას ჯგუფის წევრებისგან იღებს... მაგალითისთვის იმ დროს, როდესაც მან დაწერა 4 საათი, მან ახსენა bangtan bomb-ში, რომ შთაგონება ტესგან მიიღო.
და ვის ვხედავთ ჩვენ მთელი თრეილერის განმავლობაში, ვფიქობ თქვენ იცით პასუხი...
მოდით ახლა ვიდეოს ანალიზზე გადავიდეთ. ასე რომ ესაა თრეილერის რამდენიმე კადრი, რომელიც გამოვარჩიე და შეიძლება გარკვეული კავშირი ჰქონდეთ ჯიკუკთან.~
ჯონგუკის დაბადების დღე 1 სექტემბერსაა, რაც ბევრმა აღნიშნა, მსგავსმა ფაქტმა ჯიკუკის ბევრი ფანი განაცვიფრა და დღემდე დარწმუნებულები არ ვართ რატომაა ის იქ? რატომ არა სხვა რიცხვი, რატომ კონკრეტულად ჯონგუკის დაბადების დღე? ამავდროულად, ტექსტი, რომელიც შემდეგ გაისმა " ეს ყველაფერი დამთხვევა არაა..." რაც ირონიულად ყველა კითხვაზე პასუხობს.შემდეგ ვხედავთ, რომ ჯიმინი სადაცაა კაქტუსს შეეხება, რაც ძალიან ჭკვიანური არაა, ხომ ასეა? რადგანაც სიმღერა აშკარად სიყვარულზეა შეგვიძლია ვიმსჯელოთ რომ კაქტუსი ამ " სიყვარულის" სიმბოლოა, მაგრამ რადგანაც მას ეკლები აქვს, ეს გულისხმობს რომ სიყვარული მტკივნეული იქნება, მაგრამ ის ფაქტი რომ ის მას მაინც ეხება ნიშნავს რომ უნდა გარისკოს.
ეს ნაწილი მხოლოდ ჩემი აზრია, მაგრამ რატომ უნდა იყოს სიყვარული მტკივნეული? ჩემი გადმოსახედიდან, ისე ჩანს რომ ჯიმინს ჯონგუკი შეუყვარდა, მაგრამ როგორც ვიცით კორეა არ არის ლჯბტ-ის დიდი მომხრე და ამავდროულად როგორც ჩანს ჯონგუკიც გეი არაა. ამიტომ თეორიულად ლოგიკურიცაა მისთვის იმის გრძნობა, რომ მისი გრძნობები უპასუხოდ დარჩება.
მეტიც რომ ვთქვათ, ვიცი ეს ბევრმა ადამიანმა აღნიშნა, როგორიცაა kmw მაგრამ ამაზე უბრალოდ თვალს ვერ დავხუჭავთ, შეიძლება ითქვას რომ ისინი ერთი და იგივეს ერთხელ აკეთებენ, მაგრამ ორჯეერ, და ტექსტიც ამ დროს "მე ვარ შენ, შენ ხარ მე" ძალიან საეჭვოა...
YOU ARE READING
სერენდიპიტის ანალიზი
Mystery / Thrillerმოკლედ მთხოვეს სერენდიპიტისი ერთ- ერთი ანალიზი მეთარგმნა და მეც ვითომ მოცლილმა ვთარგმნე😅 იმედია მოგეწონებათ... ორიგინალს აქ დავტოვებ. https://jikook-joah.tumblr.com/post/165227331782/still-not-over-serendipity-my-late-analysis