De multe ori ceea ce ne dorim nu este chiar ce ne trebuie . Oamenii din zilele noastre sunt perverşi şi incearcă să profite de fiecare persoană care le iese in cale .
Inocenta şi rabdarea , sunt acum doar o amintire , pentru ca putini dintre noi mai putem spune că încă mai depindem de ele .
Perversitatea oamenilor este adusa la extrem . Varsta numai conteaza cand vrei să-ți obții scopul şi de multe ori nu ne mai gandim la ce avem langă noi , vrem doar sa ne fie noua bine .
Numele meu este Irina , am 18 ani , am parul blond , 1,68 înaltime , am ochii mari şi verzi si buzele destul de carnoase .
Nu pot spune ca am o experiență vasta în "ale amorului" , dar în momentul acesta pot spune că băieții sunt mai răi decât
dracu.
Pe cand aveam 12 ani au început si micile , care au devenit marile prostii ale vieții mele pâna in momentul de față .
Mama mea şi-a găsit un amant , pe cel mai bun prieten al tatălui meu, aşa se întâmplă mereu dacă stam bine să ne gândim . Eu îl iubeam foarte mult pe tatăl meu şi am fost distrusă când am aflat ca mama îl înşală .
Într-o noapte , pe la ora 2 , m-am trezit să beau apă , dar mama nu era in pat . Am cautat-o prin toata casa , dar nimic , ea nu era . Am sunat-o şi mi-a spus ca vine in 30 de minute . M-am dus in pat la tata , îmi era frică , dacă se trezea tata şi nu o gasea pe mama , acum cand scriu realizez ca i-aş fi putut spune " mama e în pat la mine , vroiam să dorm cu tine " . Dar a avut noroc , tata si buştenii sunt frați . În sfarşit , sa făcut ora 4 dimineața şi madam a aparut . Nu ma mințit , nici nu cred ca ar fi avut ce să-mi zica . Dar cea mai rău îmi era mie , urmatoare zi am mers cu tata in cursă şi nu ştiam ce să fac ... am ales sa tac .
Sper că va plăcut până acum . Aştept parerile voastre . Vă pup !
CITEȘTI
Realitatea
Non-FictionViața ne oferă de multe ori si ceea ce nu ne dorim , de aceea trebuie sa tratăm realitatea cu indiferență , deoarece , indoferența doare cel mai tare .