One direction

55 7 3
                                    

Wszyscy wiemy, że ten zespół już się rozpadł, ale i tak go nikt nie zapomni dlatego dzisiaj 30 ciekawostek o One direction. Zapraszam!

1. Niall zaczął krzyczeć z wrażenia, gdy przeszedł obok niego Justin Bieber.
2. Ulubiony kolor Harrego to różowy, Zayna niebieski, Louisa czerwony, Nialla zielony, Liama fioletowy.
3. Ulubiony numer Liama to 1.
4. Harry uważa, że jest okropny w ukrywaniu emocji i uczuć.
5. Zayn chciałby zagrać Draco Malfoya.
6. Wszyscy chłopcy oglądają serial "Przyjaciele".
7. Zayn lubi gorącą czekoladę.
8. Niall płakał na filmie "Gdzie jest Nemo?".
9. Louis lubi tylko surową marchewkę.
10. Harry cierpi na katar sienny.
11. Liam woli Coca Colę od Pepsi.
12. Niall wybrał się raz na wagary, ale został złapany.
13. Liam zawsze całuje dziewczyny w ręce, iż twierdzi że wcześniej każdy tak robił.
14. Kiedyś na koncercie, mała dziewczynka się popłakała. Gdy rozpoznała chłopców znów się popłakała, więc Harry mocno ją przytulił i dał jej buzi, po mimo ochrony chciał aby do niego podeszła.
15. Niall mówi biegle po hiszpańsku.
16. Ulubione hobby Zayna to rysowanie.
17. Liam potrafi beatboksować.
18. Ulubionym zespołem Harrego jest Coldplay.
19. Louis urodził się o 13:57.
20. W nocy z 15 na 16 października, Liamowi śniło się, że jego najlepszym przyjacielem jest Justin Bieber.
21. Zayn twierdzi, że nie ma lekarstwa na One Direction Infection.
22. Chłopcy nie uważają się za gwiazdy i nie lubią jak się tak o nich mówi.
23. Niall kocha muffiny, ale sądzi że są to takie brzydsze ciasteczka.
24. Zayn lubi dziewczyny, które grają trudne do zdobycia.
25. Louis nie widzi sensu w krótkoterminowych związkach.
26. Zayn, Harry i Louis kibicują Menchesterowi.
27. O 11:11 Liam myśli życzenie.
28. Kiedy One Direction odpadło z X-factor, Niall płakał najbardziej.
29. Louis ukradł posąg gęsi z hotelu w Szwecji.
30. Kiedyś na koncie Liama na Twitterze ukazał się wpis: śmierdzę. Chwilę potem Liam napisał: przepraszam, to był Louis.
31. Fani: MAMY DLA WAS CIASTECZKA! Chłopaki: WOOHO! YEAH! Niall: ALLELUYAH!!!!!

Teksty wypowiedziane
przez chłopaków

Niall- Chcę mieć dziewczynę, która lubi się wygłupiać.

Zayn- Najlepszą częścią ciała dziewczyny oczy.

Harry- Chętnie chodzę nago. Czemu nie?

Louis- Kocham swoje ubrania. Nienawidzę, kiedy muszę coś założyć dwa razy.

Liam-Chcę mieć dziewczynę, która będzie akceptowała moje wady.

Louis- Jeśli zakochany się w jednej dziewczynie, gramy w papier kamień nożyce, żeby zobaczyć kto ją dostanie.

Harry- Czasem coś wydarzy się w twoim życiu i nagle zaczynasz inaczej na nie spoglądać.

Liam- Kiedy byłem mały zawsze powtarzałem, że chcę mieć brata. Teraz mam ich czterech.

Louis- W paskach najlepiej jest mi, nikt inny nie może w nich chodzić. Nie, nie, nie!

Niall- Chciałbym żyć w świecie zrobionym z lodów. Moglibyśmy wszystko ssać!

Liam- Jestem ogromnym pieszczochem

Zayn- Bądź wierny sobie i nie poświęcaj się temu dla kogo jesteś nikim.

Niall- Gdy będę miał dziewczynę, będę rozśmieszał cały czas


*Tutaj chłopaki w pełnym składzie*

*Tutaj chłopaki w pełnym składzie*

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

•Tutaj niestety już bez Zayn'a•

•Tutaj niestety już bez Zayn'a•

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

☆♡☆♡☆♡☆♡♡☆☆♡

Pozdrawiam_xx

FandomyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz