Ce fac acum ?!

245 19 0
                                    


    Jungkook POV:

       Buzele mele erau lipite de ale ei. Erau așa dulci și moi. Puteam simți cum îi bătea inima de parcă voia să sară din piept, cum obrajii ei se înroșeau mai rău decât petalele unui trandafir roșu dăruit persoanei iubite cu cele mai sincere sentimente de dragoste. Era așa de frumoasă, era așa inocență. Încă nu îmi vine să cred că acel idiot a sărutat-o.
      Nu a durat mult sărutul deoarece  Jisoo s-a împotrivit împingândul pe Jungkook de pe ea.
Jisoo: Yaaa, idiotule ! Cum ai putut face asta ?
     A plecat dar am putut observa cum în ochii ei își făceau loc niște lacrimi, lacrimi sincere de regret. Mi-am putut da seama că nu plângea pentru mine ci pentru Jimin, băiatul acela care prima dată când a văzut-o a început să râdă pentru că era plină de plăcintă pe tricou.
     Eu: Cât de idiot pot fi ? Ce crede ea acum despre mine ? Ce va zice Namjoon? Mă doare sufletul să o văd suferind...
   
      Ce vede la Jimin? Nu înțeleg de ce nu mă place, chiar și pe J-hope îl place mai mult ca pe mine și el este cel mai copilăros din grup. De Jin nu se ferește, se vede că se înțeleg bine. Pe V l-a luat în brațe când avea cea mai mare nevoie de sprijin de la cei dragi. Cu Suga nu vorbește chiar așa de mult dar am putut vedea că nu se ferește, că râde cu el și uneori și de el. De ce pe mine nu mă agreează? Ce am făcut greșit ?
      Atunci Jungkook cade la pământ, cade în genunchi și o lacrimă își face loc pe fața lui perfect fină și albă.
      De ce Jisoo, de ce nu mă placi așa cum te plac eu ?
    
   Jisoo POV:
 
       Ce idiot, cum a putut face așa ceva ?  Nu pot să cred că înainte să îl cunosc în persoană mi se părea cel mai perfect băiat. Ce fac acum ? Nu le pot spune băieților, totuși sunt o trupă nu aș vrea să se supere din cauza mea...
     Off, de ce eu ? 
Tot ce vreau este să nu se îndepărteze unii de alții din cauza mea. Și în Plus, ce vede Jungkook la mine ?... Este un idol, poate avea orice fată vrea iar el a ales să își piardă timpul cu mine. Ce patetic sună...Jungkook, cel mai vrut băiat din industria muzicii cu o fată oarecare. La ce s-a gândit când m-a sărutat ? Cum adică "voiam să de mai văd o dată în pijamale" ?
           Fu*k, doar nu mă p-place !? Mai întâi Jimin iar acum și Jungkook ? Ce tot au băieții ăștia ? Sau poate gândesc eu prea mult. Nu se poate ca cei mai frumoși băieți să mă placă pe mine, sună stupid. Oricum nimeni nu va afla de ce s-a întâmplat, sper că Jungkook să nu zică nimic.

      * 7:00 am *
Mama: Jisoo, trezește-te, vei întârzia.
Eu: Mama azi este duminică, nu se merge la școală !
Mama: Crezi că nu știu asta ? Nu te-am trezit să mergi la școală, Namjoon a zis că vei merge cu ei la repetițiile pentru concert ca să îl ajuți cu emoțiile.
Eu: De când are el emoții ?!
Mama: Haide, pregătește-te ! 
Eu: Imediat ! Sar ca și arsă din pat luându-mi prosopul și intrând direct în baie pentru a face un duș ! După duș mă duc direct spre dulap înfigându-mi mâinile în mormanele de haine pe care sunt mai mult ca sigură că nu le-am purtat decât de două ori. După o eternitate îmi găsesc o ținută decentă.

       Apoi îmi fac un machiaj simplu constând într-o line de tuș, rimel, fard de pleoape și culoare în obraji

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

       Apoi îmi fac un machiaj simplu constând într-o line de tuș, rimel, fard de pleoape și culoare în obraji. Îmi ondulez părul și ies din cameră grăbită. Nu se putea ca măcar o dată norocul să țină cu mine. Nu observasem că aveam șireturile dezlegate așa că am ajuns în capătul scărilor rostogolondu-mă ca un panda pe un deal.
Jimin: Jisoo, ești bine ? Ai pățit ceva ?
Eu: Da Jimin, sunt bine. Spun încercând să îmi ascund suferința pe care treptele mi-o provocaseră cu trei secunde mai devreme.
Jimin: Sigur ? Nu pari prea bine !
Eu: Da Jimin, sunt Bine, nu te îngrijora !

All I want...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum