Życie daje i zabiera

3 0 0
                                    

Zaczoł się rok szkolny nie widziałam nikogo ciekawego lecz kilka tygodni przed feriami zapoznałam bardzo  miłego  Piotra był w klasie strażackiej w technikum w 1 klasie a ja w 3 gimnazjum spodobał mi się na przerwach gdy go widziałam uśmiechałam się niewinnie a on odwzajemniał pewnego razu w końcu zaprosił mnie do znajomych a ja udawając  że go nie znam zapytałam znamy się od odpisał ze z widzenia chodzę do klasy strażackiej i mijamy sie na korytarzu a ja daj udawałam ze go nie kojarzę a on że widzieliśmy się wczoraj na dole i on był w czerwonej bluzie a ja w mundurze i ja zapytałam czy to ten który uśmiecha się do mnie ? Powiedział ze tak 😂  . I tak się zaczęłoła nasza przygoda . Pisaliśmy sobie AZS pewnego dnia on powiedział że ma dziewczynę a ja ze okej i niech się nie boi bo ja tez mam a on że nieche zepsuć tego bo już są 2 miesiąca a ja no widzisz a ja prawie 2 lata ale i tak miał takie myśli ze się w nim pod kochuje i to była prawda . Jak wracał z treningów to pisaliśmy o wszystkim lecz pewnego dnia pieiedział ze niewie czy chce zemną pisać i musi to przemyśleć ... czekałam do piątku a powiedział to we wtorek czekałam i myślałam że odpowiedz będzie tak lecz się myliłam . Oznaczyłam go pod zdj w piątek i napisał że nie i że POCO WOGULE CO OZNACZYŁAM , i zablokował mnie wszędzie!!! Nic złego nie zrobiłam fajnie nam się pisało nie kombinowałam z podrywam , a on mnie zablokował nasze wiadomość moge już skasowac lecz nie zrobie tego bo zbyt serce pęka a wydalanie taki miły lecz nie wychodzi dalej myśle o nim i nie zapomomne przynajmniej przez pół roku i teraz już nigdy nie zapiszę do niego niepowielane mi cześć w szkole tak jak było życie , życie daje i zabiera ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 26, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Życie daje i zabiera Where stories live. Discover now