Тя:НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ ПОСТЪПИ ТАКА!!!КАК МОЖААА????!!-Крещеше, разплакано момичето удряйки приятеля си с юмруци по гърдите.
Той:НЕ СЪМ ГО ИСКАЛ АЗ!!! -Продължаваше да крещи той.Момичето внезапно спря да удря приятеля си. Отдръпна се с няколко малки крачки. И изкрещя.
Тя:МРАЗЯ ТЕЕЕЕ!!!! -И изтичвайки в банята, заключи и вратата.Момчето отиде до врата и почука.
Той:Миличко, моля те не прави нищо. -Каза той със сълзи протичащи по лицето му.
Той:Моля те!! Съжалявам!!!!! Излез за да поговорим!!!!През това време момичето отваря малкия шкаф отгоре на мивката. Започва да търси успокоителни. Намира две пълни и едно почти празно шишенце.
За няколко секунди се поглежда в огледалото пред нея. Започва да пие хапчетата без да мисли за бройката или последствията.
Момчето започва да се тревожи, допира ухото си до вратата и чува звука на течащата вода и силния преглъщаш звук. Започва да блъска по вратата и да крещи.
Той:ОБИЧ!!! ОТВОРИ ВРАТАТА!!!!! ВЕДНАГА!!!! МОЛЯ ТЕ!!! МОЛЯ ТЕ!!!! ОТВОРИ ВРАТАТА!!!
Започва да се опопитва да разбие вратата.Момичето припада, държейки кутийките с хапчета.Точно в момента в който приятеля и отваря вратата.
Опитва се да и помогне но е твърде късно. Нея вече я няма. Само заради една целувка.
YOU ARE READING
.......
Short StoryХора вече ще използвам този профил @mariabairova17 Там ще има и книгата .......