2.nap

433 16 0
                                    

"Írd le röviden, hogy miről szól az anime!"

Huhú, befejeztem az animét! *ujjong* Egyúttal meg is lesz a következő ajánló :3 Szóval itt is az összefoglaló!

"Főszereplőnk, Nakajima Atsushi az árvaházból szökött meg, és most a folyóparton éhezik. Egyszer csak meglát egy embert a vízben fuldokolni, és úgy dönt, megmenti. Mint kiderül, a fuldokló embert Dazai Osamunak hívják, partnerét pedig Kunikida Dopponak, akik a Fegyveres Nyomozóiroda tagjai. A szervezetben olyan ügyeket oldanak meg, amik kiesnek a rendőrség látóköréből és a tagok természetfeletti erővel rendelkeznek. Kiderül, hogy éppen egy tigris után kutatnak. Atsushi egyből panaszkodni kezd, hogy őt is egy tigris üldözi. Daizaiék úgy döntenek, hogy Atsushit magukkal viszik, és kikérdezik. Miután Atsushi segítségével megoldódik a rejtély, a fiú munkát szeretne keresni, ebben segít neki Daizai. Elindulásuk után nem sokkal Kunikida utánuk fut, majd közli velük, hogy az Irodában baj van. Mikor Atsushi hősiesen megoldja a gondot, kiderül, hogy ez egy felvételi volt arra, hogy felvegyék véglegesen is a Fegyveres Nyomozóirodához. Innentől kezdődik meg Atsushi akciókkal teli utazása az Irodában"

Huh, hát... Nehéz volt spoiler mentesen megírni. Remélem tetszik! 

||Ayami||

[2019. január 26.]


16 days of Bungou Stray Dogs (Anime kihívás) [Befejezett]Where stories live. Discover now