capitolul doi;

69 18 12
                                    

Yoongi își trece mana peste fata, după sărind din patul sau care are încă o cutie de pizza in el de vreo săptămâna. Iși trece mana amorțită peste fata, apoi casca ca un urs și se ridica din pat, mergând cu pași lenți spre baia sa de pe hol. Urăște sa se trezească la ora opt dimineața, doar ca astăzi are facultate și trebuie sa își facă datoria de elev silitor.

Iese după jumătate de ora din dus, mai fresh decât oricând și zâmbește la oglinda, apoi isi pune ochelarii cu lentile tip fund de borcan și iese din baie. Casca iar, dar de data asta mult mai silențios și când ajunge in camera începe imediat sa se îmbrace. Iși pune un tricou alb, pe care scrie mic NASA și blugii negrii cu câteva taituri gigantice la genunchi. Iși trage perechii de șosete cu reni culori in culorile rogvaivului și își pune conversii roșii și este gata de plecare.

— AM AJUNS!!

Deodată vocea de înger a lui Chittaphon se aude in casa lui Yoongi. Băiatul brunet tresare și își da ochii peste cap, ca mai apoi sa își dea ochelarii jos și sa coboare in lene scările. Oricât de mult nu ii place ca prietenul sau sa facă asta, nu are ce face, tot îl adora și il susține in orice face. Lasă un zâmbet leneș sa ii acopere chipul palid și ii face cu mana, ca mai apoi sa sara ultima treapta.

— Doamne, dar ce energici suntem la ora asta Chittaphrrrr!

Ii face cu ochiul și merge lângă el, Yoongi fiind mai înalt cu cinci centimetrii decât thailandezul de lângă el. Își ia cheile de la casa și un mar, o sticla de apa și un fursec plin de ciocolata. Ii deschide usa, apoi își pune mai bine rucsacul pe umeri și inchide usa.

— Masina, metrou sau autobuz?

— Hm...autobuz.

Răspunde băiatul mai scund și începe sa o ia agale spre stația de autobuz. Are un motiv pentru care a vrut sa o ia așa, doar ca Yoongi o sa îl afle peste câteva minute. Își trece mana prin parul tocmai tuns și merge mai încet, deorece blondul de-abia merge. Își da ochii peste cap, apoi Ten îl ia de încheietura și in mai putin de cinci minute ei sunt in stație așteptând autobuzul care este la ora asta mereu gol.

Autbuzul de un roșu deschis ajunge in stație exact la timp. Băieții intra și se aseaza pe doua locuri, apoi o claie de par negru intra rapid in vechiul. Fata oftează usurata, dar Ten ranjeste. El știe ca Yoongi o place și asta e singurul motiv pentru care a venit cu autobuzul. Blondul ii da un cot prietenului sau și zâmbește gumos, începând sa clipească rar, apoi o vede pe fata cum se aseaza in fata lor, având un zâmbet mic in colțul gurii.

— Hei!

Le face cu mana, ei făcând la fel și Yoongi luând imediat o aliura mai de baiat rău, la care Chittaphon pufneste, apoi chicoteste. Manon se uita printre gene la ei și își țuguie scurt buzele, continuând sa mestece la guma cu gust de menta și scorțoasa.

Șoferul autobuzului face o frâna și Ten aproape ca a căzut de pe scaun. Ușile se deschid și cei trei se ridica, apoi ies din el. Afara Hoseok o aștepta pe Manon, care îl imbratiseaza și lasă un zâmbet sincer la vedere. Băiatul cu par roșcat ii observa pe ceilalți doi, doar ca își da ochii peste cap și o ia la pas cu bruneta lângă el care le face cu mana celor doi.

— Abia aștept sa ii fac in ciudat ca eu am o expoziție de arta, iar el nimic.

Spune Yoongi și merge spre intrarea facultății, in urma lui fiind Ten care aproape ca pufneste in ras. Știe ca Yoongi e de mii de ori mai bun ca Hoseok.

 Știe ca Yoongi e de mii de ori mai bun ca Hoseok

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝓉𝒽𝑒 𝓃𝑒𝓌 𝒽𝑜𝑒 𝒾𝓈 𝒶𝓃 𝒶𝓇𝓉𝒾𝓈𝓉Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum