1.BÖLÜM

52 3 0
                                    

Genç kadın yatağından doğruldu yine aynı rüyayı görmüştü .Elini anlına götürdü gördüğü rüya neyin nesiydi " Seyih "dedi kendi kendine adamın o kırmızıya çalan ela gözleri geldi aklına tüyleri diken diken oldu .Kendine gel dedi hızla banyoya gitti bugün büyük bi davası vardı genç kadının çalan telefonun sesiyle irkildi arayan annesi Seher hanımdı hemen telefonunu açtı "annecim "dedi "kızım dilhunum nasılsın yavrum "dedi Seher hanım dilhun gözleri dolmuştu bile "iyiyim annecim siz nasılsınız baba ,Dilan ,Asaf nasıl "dedi Dilan ve Asaf ikiz kardeşleriydi "İyiler evladım sen nasılsın kuzum gurbet ellerde dön artık "dedi Seher hanım Dilhun 8 yıldır İstanbuldaydı ailesi ise Hataydaydı aslen antakyalılar babasının tarafı zamanında İrandan göç etmişler Dilhun bu yüzden arapçayı iyi bilir kardeşleri gibi Seher hanım ise Antakyalı annesi ağa kızı Dilhun zamanında İstanbulda Hukuk Fakültesini kazanınca İstanbula gitmiş gidiş o gidiş tam 8 yıl oldu hala gelemiyodu .
Genç kız iç çekti "tamam anne 1 hafta içinde geliyorum "dedi seher hanımdan bir sevincleriydi "kesin dimi dilhunum "dedi Dilhun başına geleceklerden habersiz "kesin annecim temelli geliyorum "dedi telefonu kapattı Dilhun tam 26 yaşında genç bir avukattı siyah saçları zümrüt yeşili gözleriyle tapılası bi kadındındı bi bakan bi daha bakıyodu.
2 saat sonra
"Hakim bey müvekkilim boşanmak istiyor"dedi Dilhun yine bir aile yıkılıyordu arada kalan hep çocuklar Dilhun düşüncelerinden ayrılıp duruşmaya döndü .Hakim Dilhuna baktı "karar "dedi herkes ayağa kalktı "çiftin boşanmasına karar verilmiştir."dedi "çocukların velayeti anneye verilmiştir "dedi Dilhun derin bi nefes aldı yine bir aile yıkılmıştı müvekkili dilhuna sarıldı "çok teşekkürler avukat hanım "dedi kadın duruşmadan sonra Dilhun parasını aldı ve adliyeden çıkmak üzere kapıya doğru yöneldİ tam çıkacakken sert bişeye çarptı tam düşecekken belini tuttu genç adam Dilhun adamla göz göze gelince yutkundu bu oydu Seyih rüyalarına giren adam .
Bölüm sonu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİLHUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin