⋆Eins

515 18 12
                                    




Güne kötü başladım.Çünkü uykumdan uyandım,uykudan uyanmaktan daha kötü bir şey olamaz.

Bir de güzel uykumu bölen şey annemin beni sarsarak kaldırması ise işler daha kötü bir hal alıyor.

Evet doğru okudunuz,alarm değil annemin sarsması,alarmın bile kaldıramadığı koca bir ayrı olduğum için annem sabah erkenden kalkıp beni döve döve kaldırıyor.

Kalkıp yatakta oturdum,

"Tamam anne ya kalkıyorum."

"Geldiğimde yatmış olursan seni döve döve kaldırırım ona göre."

Mırıltılar ile annemi geçiştirdiğimde odadan çıkmıştı.Karşımdaki duvar ile biraz daha bakıştıktan sonra oturduğum yataktan kalkıp formamı giyindim.(medya)

Bakım vs. yapmadan sadece odamdaki banyoda yüzümü yıkayıp,parmaklarımı saçımdan geçirip düzelttim.

Her ne kadar makyaj masamın üzeri ve çekmecelerim tıka basa dolu olsa da sadece kendimi güzel hissetmek istediğim zamanlar iki-üç pıt pıt yapıp bırakırdım.Benim için bir kaç saniyelik heves.Zaten anlamıyorum ki şu illeti sürünce Barbara Palvin'e değil resim dersinden sonra renkleri birbirine karışmış boya paletine benziyorsunuz,neyse.

Beyaz ayakkabılarımı ayağıma geçirip aşağı kata indim.Annem masada oturmuş yemek yiyordu,babam büyük ihtimalle erkenden işe gitmiştir.Büyük bir şirketin sahibi ve kendisi tam bir işkolik,işine aşık resmen.

Oturup annemle sohbet ederek kahvaltımı yaptıktan sonra annemle görüşüp arabaya ilerledim.

Şoför amcayı çağırıp arabaya binmiştim.

Kısa süreli bir yolun sonrası okula varmıştım.

"İyi günler amca."

"İyi günler kızım."

Evet zengin olabiliriz fakat biz ailecek yanımızda çalışan insanları benimser ve kendi ailemizmiş gibi davranırız.Zengin züppe değiliz çok şükür.

Sınıfa ilerlerken Eun Ha'nın bana doğru uçtuğunu görünce düşmemesi için onu tutmaya çalıştım.

Eun Ha benim en yakın ve bana gerçekten değer verdiğini düşündüğüm en değerli arkadaşım,öz kardeşim gibi.

Her ne kadar zenginlerin olduğu bir kolejde okusam da,elindekiler yetmiyormuş gibi başkasınınkilere de göz koyan insanlarla doluydu burası.Ve çoğu da benimle arkadaşlık kurmaya çalışıyordu ben ne kadar git desem de,yüzsüzler.

"KIZIM ÇABUK GEL ÇABUK."

"Ay ne oluyo be."

"YA SUS GEL SEN."

Bir kalabalığın önünde durduğumuzda birilerinin kavga ettiğini anlamıştım.

"Ne oluyo,kimle kim?"

"YA KIZIM TAEHYUNG,JACKSON'LA KAVGA EDİYOR."

Jackson dediği gibi karabalığa doğru koşmaya başlamıştım.Şükürler olsun ki okulumuzun forması şort-etekti.

Jackson benim bu okula geldiğim günden beridir sevdiğim,sevgili sınıf arkadaşım ve bana asla yüz vermeyen sevdiceğim.Herkesin aksine o benimle alakası yokmuş gibi davranır,beni tanısa da yokmuşum varsayar.

Kalabalığı yarıp Jackson'ın üzerinde ona yumruklarını savuran Taehyung'u tutmaya çalışıyor,bir koluna geçirdiğim ellerim ile onu geriye çekmeye çalışıyordum,evet arkadaşlar sadece çalışıyordum

Kolunu sallamasıyla yere sülük gibi yapıştığımda kafamı o kadar kötü vurmuştum ki nefes bile alamıyordum.

Yerde 1.80 yatan,nefesini tutan çirkin bir kız.

Bir kez daha zayıf bünyeme lanetler yağdırıyordum çünkü şu an kim olursa olsun bayılacağı konumda ben yerde yatıyor ve ağlayamayacak kadar can çekişiyordum.

Benim transa geçmiş bedenime bakıp bağıran kalabalığın bana acıdığını hissetmiştim.

Taehyung arkasına döndüğünde beni gördüğü gibi Jackson'ı bırakıp bana doğru koşmuş ve kucağına almıştı.

Kafamın hareket etmesi ile acının başka yerlere yayıldığını hissetmiştim,o an anında çığlık atmıştım.Kafamı hareket ettiremiyordum.Ölsem canımın daha az acıyacağına eminim.

Taehyung kalabalığa bağırarak sonunda ulaştığı revirin yatağına beni yumuşakça bırakıp hemşireyi çağırmış aynı zamanda da ambulansı aramıştı.

Ben o sırada bir bok anlamayıp acaba neden uçuyorum diye falan düşünüyordum sanırım.

En son hatırladığım hemşirenin bacağıma iğneyi batırmasıydı.

Bilincim kapanmaya başlamıştı,sanırım bayıltıcı iğneydi.

Şükürler olsun acıyı hissetmemeye başladım,bilincimi de....


⋆⋆⋆


Okumaya başladığınız tarih nedir?

İlk bölümü beğendiniz mi?

Diğer bölümlerde nasıl şeyler olmasını istersiniz?

Bir sonraki bölümde sizce ne olacak?

Oy verip,yorum yaparsanız çok mutlu olurum💜

Daisy⋆Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin