⋆Vier

228 20 9
                                    



Tüm işlemleri halletmiş ve eve gelmiştik.Doktor okula gidebileceğimi söylemiş ve rapor yazmamıştı,ne kadar mutlu olduğumu(!) anlamışsınızdır.

Formamı giyinmiş ve saçlarımı salmıştım sadece,her zamanki gibi.Güçlü bir kahvaltı yapıp okula gitmiştim.

Okula girdiğim an üstüme uçan bir Eun Mi,beklenildiği gibiydi.

"KIZIM NE OLDU BİLİYOR MUSUN?"

"Hayır."

"Varya sevinçten öleceksin."

"Hadi söyle artık."

"Jackson okuldakilere seni sormuş,ama neden olduğunu söylememiş."

Neden acaba diye düşünerek sınıfa ilerlemeye başlamıştık.Sıralarımıza yerleştiğimizde,sıramın önüne ellerini koyup yaslanmış bir adet Jackson beklemiyordum.

Sıraya iyice yaslanıp yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başladı.Ben ise bunlara karşılık sadece nefesimi tutabiliyordum.

"Dün düşmüşsün sanırım biz kavga ederken,bir şeyin var mı?"

Bir dakika ne?Onca yıldır yüzüme bakmayan çocuk şimdi benim için mi endişeleniyordu?

"Hayır,sorun yok iyiyim."

Sesim beklediğimden daha güçlü çıkmıştı.

Sıcak bir gülümseme sundu,ilk defa bana gülümsediğini görmüştüm.

"Bundan dolayı kendimi rahatsız hissediyorum,bir bakımdan benim yüzümden oldu diyebiliriz."

"Yok.Seninle bir alakası yok."

"Cidden içimden bir ses öyle söylüyor,benim de suçum var."

Kafamı onun kafasından biraz uzaklaştırıp kafamı hayır anlamında sallamıştım,çünkü yakındayken sallasaydım dudaklarımızın değme ihtimali %8456364 falandı.Konuşmaya devam etti,

"Bu yüzden okuldan sonra seninle bir yemeğe çıkıp kendimi affettirmek istiyorum."


   ⋆⋆⋆ 

Bir sonraki bölümde neler olacak sizce? 

Oy verip yorum atarsanız mutlu olurum💜



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Daisy⋆Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin