Theme Song: Saldaga by SG WANNABE
.
.
.
.
.
.
."Ehem!Hello Kai."Katanya sambil senyum.
Gikwang memandang ke arah Jihyo.
"Duit 1 juta ada dengan aku sekarang!Bagi aku alamat untuk ke tempat kau!"kata Kai melalui talian.
"Relaks man..Aku seronok berbual dengan Gikwang ni kau kacau bro.Tapi takpala..Incheon 34 Bangunan lama berdekatan sekolah menengah.Pukul 10 malam!Kau masuk dan akan ada anak buah aku tunggu.But remember..Kalau kau bawa orang lain.Jihyo atau Gikwang aku bunuh!"kata Ray.
"Huh!Aku tak bodohla.Bagi aku bercakap dengan Jihyo!"kata Kai ingin pastikan Jihyo okay.
Ray memandang ke arah Jihyo yang tidak sedarkan diri itu lalu senyum sinis.
"Girlfriend kau nampak keletihan..So tiada tenaga untuk jawab panggilan kau.Sorry bro..Maybe bila kau datang ke sini..Adala tu tenaga dia."
Bip!
Ray menutup talian itu.
"Shit!"Carut Kai.
Ray senyum sinis lalu bagi phone itu kepada anak buahnya.
"Maybe bukan ajal kau lagi Gikwang.Huh!"kata Ray lalu keluar bersama anak buahnya.
Pintu bilik itu ditutup rapat.
Di bilik itu hanya tinggal Gikwang dan Jihyo.
Dengan perlahan Gikwang bangun.
Walau habis badannya dipukul.Dia kuatkan dirinya untuk mendekati Jihyo.Dia bimbang akan Jihyo.
Kalau dia dipukul okay lagi kerana dia lelaki..Jihyo ni perempuan.
Gikwang melutut lalu. memegang badan Jihyo.
Air matanya bergenang.
Digerakkan badan Jihyo perlahan untuk kejutkannya.Tapi..Tiada reaksi.
Gikwang menyelak rambut yang menutupi separuh wajahnya.
Diusap pipi Jihyo.
Luka di bibir dan bengkak di pipi disentuhnya perlahan.
Air mata Gikwang jatuh.
Luluh hati nya bila melihat Jihyo keadaan seperti itu.Seorang perempuan diperlakukan begitu..Amatla kejam.
Matanya beralih kepada cecair merah yang memenuhi cadar putih di katil itu.
Disentuh cecair itu.
Gikwang mencari punca cecair itu keluar.
Mata Gikwang meluas apabila melihat kawasan sisi perut Jihyo mempunyai luka yang agak dalam.Cecair merah itu tak henti² keluar.
Gikwang menggerakkan badannya Jihyo dengan sedikit kuat agar Jihyo sedar.
"Jihyo-ah...Song Jihyo..jjebal..ireona..Jjebal..Jihyo-ah!!!"kata Gikwang sambil air matanya mengalir.
Tapi masih tiada reaksi.
Diletakkan jarinya di hidung Jihyo.Masih bernafas.
Gikwang melihat sekeliling lalu kain yang berada di sudut bilik itu diambilnya.
Dikoyak kain itu lalu mengikatnya dikawasan perut Jihyo agar darah itu berhenti keluar.Tapi..Ia takkan bertahan lama.Lama kelamaan darah itu akan terus keluar.
Sekali lagi Gikwang menepuk nepuk pipi Jihyo perlahan agar dia buka mata.
"Jihyo..jihyo-ah..Jjebal sedar...Awak kuat..please.."kata Gikwang agak panik.
YOU ARE READING
PlayBoy #KimKai# ✔
FanfictionNightclub?Mabuk?Playboy? *Itu sudah biasa baginya...* ✈//Seorang lelaki berkulit bronze berasal dari Korea Selatan merupakan seorang pilot.Menjadi pilot adalah impiannya sejak kecil.//✈ ⭐//Kerana taraf dan kekayaannya menjadikan dirinya yang dulu in...