2

373 19 3
                                    

Właśnie dzisiaj jest ten dzień, kiedy wraz z Danielem i Bartkiem robiliśmy streama 24h. Bartek przygotowywał wszystko potrzebne pod live, a Daniel poszedł po coś do kuchni. Ja w tym samym czasie chillowałam się wraz z kotem na kanapie. Zaraz zaczynamy streama, trochę sie stresuje, bo to jest mój pierwszy live, na którym występuje. Przyznam się, że trochę mi się przysnęło, ale chłopaki mnie nie budzili i odpalili live. Obudziłam się po jakiejś godzinie, a oni odezwali się tylko „o wstała nasza śpiąca królewna". Ogarnęłam się i za chwilę zasiadłam obok nich, graliśmy razem w GTA V. Ktoś na czacie zapytał się kim w ogóle jestem, więc Bartek odpowiedział, że dziewczyną Enigmy - bo tak mój ptyś się nazywa na YouTube. Nagle na czacie poleciały „XD" oraz komentarze typu „to jest jakiś żart", „jak ten nygma może mieć dziewczynę z taką twarzą". Nie powiem - wkurzyłam się mocno, więc wzięłam z zaskoczenia i pocałowałam Daniela, wiem było to dość głupie, ale ryzyk fizyk. Bartek oczywiście zaczął się śmiać, a czat ogarnął wielki szok. Po paru godzinach w końcu zakończyliśmy streama i szliśmy coś zjeść i odpocząć. Podglądaliśmy sobie razem jakiś serial, aż tu nagle dzwoni Ziemniak do Tivolta, w sumie nie znałam go, jedynie oglądałam pare razy na YouTube. Piotrek - bo tak ma właśnie na imię Ziemniak - zaproponował wspólne wyjście do jakiejś knajpy, aby się poznać. Bartek zapytał mnie czy mamy jakieś plany z Danielem na jutro, ale jako iż nie mieliśmy to zgodziliśmy się na spotkanie z Piotrem. Dzisiejszy dzień minął dosyć szybko, ale był bardzo przyjemny, może uda mi się jeszcze wystąpić pare razy na jakimś streamie? Kto wie.

Bardzo chciałabym podziękować za dobry odbiór nowej książki jaką jest „Mój chłopak Youtuber".

Jeżeli spodobał Wam się 2 rozdział to zostawcie gwiazdkę ❤️

Mój Chłopak YoutuberOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz