Túžba ovládnuť svet je priveľká .Mňamuozná až taká. Že sa vaše kosti zbĺkajú do nenormálnych výšin. A keď ste už na vrchole toho prastarého sveta keď už cítite tu moc čo ste ovládli,dokázali príde kameň taký malý, nezbadateľný ale rúti sa na vás ohromnou rýchlosťou . Zatrasiete sa, on do vás nenarazí na to je príliš malý ale vy ste z neho taký vyľakaní až urobíte krok vzad. Na vrchole hory na ktorej stojíte ,a v nemom okamihu padáte neuveriteľnou rýchlosťou smerom dole. Snažíte sa niečoho dotknúť nechcete zahynúť predsa. Ale už je neskoro ,všímate si oblohu zdá sa vám až priveľmi modrá priveľmi krásna. Pravda je však iná ,váš mozog vám chce spraviť tú poslednú myšlienku čo najkrajšiu a tak zapne všetky svoje senzory a vnímate to čo ste nikdy nevnímali . Potom príde náraz obrovský zúfalý vydujete hlások iba také malé zažmurknutie a Koniec ,hovoríte si ja nemôžem umrieť ale už tam ležíte a fakty sú fakty. Keď v tom vidíte anjela prekrásneho zlatého s modrými očami ešte jasnejšieho ako tá obloha viete že nadišiel váš čas .Ale anjel podíde k vám a spýta sa vás až priveľmi jednoduchú otázku ale aj tá najjednoduchšia otázka môže mat toľko skrytých myšlienok a vynálezov keď ju povie -bojíte sa niečoho- -a vy odpoviete -áno každý sa bojí niečoho-. - A ovládne vás ten strach niekedy?-. Odpoviete -Nie nedám sa tým zastrašiť-. -A potom prečo tu ležíte?-. Chytne vás za ruku podíde bližšie a povie- vrátim vás tam hore ale nezabúdajte kamene nehryzú aj keď sa to môže javiť inak- . -Urobte si štít z faktov a emócii ale nikdy, nikdy nerobte zo seba hlupáka a nezľaknite sa niečoho čo vás nemusí zlomiť -. Chlapec prikývol. Zobudil sa a ležal vo svojej posteli zababušený v perine a sľuboval sľuby ktoré nedodrží.
YOU ARE READING
Existuje Nič?
RomanceFilozofické otázky sú vcelku zaujímavé . Ale o tom táto kniha nebude sľubujem. Skúsme sa skôr pozrieť na jadro a zistit čo nás vôbec čaká. The Gournsey Literatery And Potato Peel Pie Sociaty.