Szóval.. Sok lány tetszett nekem életem során. Normális? Nem. Dehogy az. Most szeretném ezt megosztani veletek. Kikről is van szó?
Első áldozat:
Anna. Anna egy igazán elbűvölő lány, aki idősebb nálam. Határtalanul kedves, édes. Imádom a mosolyát. Minden szavát imádom, ami nekem szól. Egy nyáritáborban ismertem meg. Kitűnt mindenki közül. Különleges volt. Akkor. Már nem az. Ismertetői a szemüveg, rövid szőke haj, barna szem és az édes szeplői.
Második áldozat:
Emma. Emmába először a gyönyörű szőke haja miatt szerettem bele. Természetes és ragyogó. Talán irigyeltem. Minnél többet láttam a barátaim miatt, egyre többet láthattam belőle. Megismertem és egyre jobban beleestem. Ismertetői a szőke haj, telt festett ajkak, törődik a külsejével, érdekli mi a divat.
Harmadik áldozat:
Talán a legtipikusabb a négyek közül Aliz volt. Aliz teljesen leírta az ideálom. Telt arc, zöld szem, molettebb az átlagnál. Világos barna színű haja szemébe lógott hosszától függetlenül. Igazán közvetlen, kedves személyiség. Őt Instagramon ismertem meg egy ismerkedő oldalon. Remélem már nincs fent a posztja.
A negyedik áldozat:
Akit talán legjobban szerettem. Chloe. Sajnos sosem láthattam valóságban, külföldön él. Festett haja mindig más színű, még talán most is festi. Gitárját felcsapva vág neki az ismeretlennek, piercingjei elriasztják a gyávákat, pedig nem egy ijesztő ember. A külseje csak a külseje. Semmi más. Nem mutatja azt, ami igazán belül van.Ennyit eddigre. Én egy tipikus tinédzser lány vagyok aki a férfiak és nők közt vacilál. Normálisan nézek ki, mint a velem egykorúak. A zenében vegyesen hallgatok mindent, mégis imádom a rockot, abból inkább a japán rockot. Vegyétek ezt úgy, mint egy naplót.. Életem első naplóját.
-Vége a bevezetőnek-
YOU ARE READING
A lányok akiket eddig szerettem.
RomanceVáradi Alexandra élete teljes fordulatot vesz, amikor régi szerelme Anna felbukkan. Alex egyedül, barátja, Nándor tanácsaival indul el saját útján a nagybetűs Életbe. Vajon Anna és Alex sorsa újra összefonódik, vagy végleg elszakadnak egymástól? ...