A wolfs nightmare (short storry)

21 2 6
                                    

Hoi ik ben Brookelle ik ben 17 jaar, ik heb bruin stijl haar en bruine ogen. Mijn hobby's zijn zingen, drummen en voetbal. En studeer op school wetenschappen- talen. En dit is mijn verhaal.

Ik ga jullie vertellen hoe alles is begonnen, we beginnen op de dag dat mijn leven veranderde.

Ik was gewoon zoals altijd op weg naar huis na school, het is wel een eindje fietsen omdat ik buiten de stad leef. Ik leef met heel mijn familie aan de kant van een bos, je vraagt je vast af waarom ik met heel mijn familie samenwoon. Ik zal het even uitleggen, ik ben geen gewoon meisje; nee ik ben een animagus-wolf; dat wil zeggen dat ik wanneer ik wil in een wolf kan veranderen. Geen kleine wolf maar een grote wolf, bijna groter dan een mens. Maar ik was dus op weg naar huis wanneer ik een rare geur rook (Doordat ik een wolf ben kan ik dus beter ruiken, zien en horen en ik voel altijd warm aan). Ik herkende de geur van ergens, maar wist niet van waar ik besloot om maar sneller te gaan fietsen. Wanneer ik thuis aan kwam werd ik door mijn familie ontvangen. Na het eten ging ik studeren want het was tenslotte donderdag een had een hoop huiswerk om te maken. Na mijn huiswerk ging ik slapen.

De volgende dag ging ik naar school met een raar gevoel, ik had het gevoel alsof er iemand me achtervolgde. Ik rook ook dezelfde geur als gisteren. Vreemd dacht ik... Toen ik op school aankwam ging ik naar mijn vriendin Lila. Zij is ook een wolf, maar woont op een ander terrein. We gingen naar onze eerste les Biologie. Toen we er aankwamen waren Chloé en haar "aanhangers" er al. Ze maakte weer een opmerking over hoe "lelijk" ik was en ging dan weer voort met wat ze bezig was. Chloé was een aantrekkelijk, populair meisje dat bij alle jongens in de smaak viel. Ze had blond haar en bruine ogen, slank en was rijk en verwent. Vlak voor de les begon kwam Mason binnen, mijn crush. Chloé en Mason hebben een knipperlicht-relatie. Toch is hij heel vriendelijk tegen mij.

Na school ging ik naar huis, dit is het moment waarop mijn hele leven veranderde... Ik voelde een snelle windvlaag naast me en kon zeer snelle voetstappen horen. Dit kon maar één ding betekenen de Cullens waren terug in de stad na een paar jaar. Je vraagt je vast af wat is daar zo belangrijk aan is wel, de Cullens zijn "vegetarische" vampiers. Voor ik wist wat er gebeurde werd ik van mijn fiets gegooid en voelde ik een hevige brandplek in mijn nek... Ik was gebeten door en vampier, dat wil dus zeggen dat ik een half wolf half vampier zal worden... En dat is verboden volgens onze wetten... Ik zit dus diep in de problemen dacht ik. Mijn gedachten werden onderbroken door een hevig brandende pijn, wanneer er allemaal momenten van heel mijn leven voorbijvlogen.

Toen ik wakker werd hoorde ik allemaal stemmen; ik herkende er een paar... Ik was bij de Cullens, maar ik hoorde een nieuwe stem. Toen ik mij ogen opendeed keek ik recht in mooie goudbruine ogen. Je bent eindelijk wakker hoorde ik iemand zeggen. Ik ging recht staan en bekeek mezelf eens goed. Ik zag er heel bleek uit en voelde koud aan; ik was een vampier...

Ik heb sinds dan geoefend op mijn gaven ; ik kan telepathisch dingen doen bewegen, zowel voorwerpen als personen, ik ben een schild, dit beteken dat ik ander hun gaven kan tegen houden en kan mensen de pijn bezorgen die ik wil. Ik heb ook mijn dorst onder controle en heb aan mijn roedel/ familie laten weten wat er is gebeurd. Dit brengt ons op het moment waar ik me nu bevind.

Ik ben bij de Cullens thuis waar ik nu woon. Ik en de jongen met die mysterieuze stem, die ik niet herkende, genaamd Damian zitten op de zetel te praten. Ik ben ongeveer 2 maanden niet naar school geweest en mag eindelijk weer terug! En ik ga niet alleen; Damian, Luna, James, Emily en Elijah gaan ook mee. Ik ga wel Cloé en haar "vriendinnen" moeten terugzien, maar ik zie ook Lila terug en nu ben ik zeker niet alleen! Ik ben ook nog sterker geworden dus nu ga ik me zeker niet laten doen.

Op school aangekomen staart iedereen ons aan. Dit komt waarschijnlijk niet alleen omdat ik weer terug ben, maar omdat mijn familie mee is en we allemaal zeer aantrekkelijk zijn doordat we een vampier zijn. Lila komt naar ons toe en ik stel haar voor aan iedereen. Ze komt meteen goed overweg met Elijah. We gaan heel de dag met plezier naar onze lessen. Cloé probeert wel eens te flirten met Damian, Elijah of James maar zonder succes. Elijah heeft alleen maar oog voor Lila en Damian en James hebben alleen maar oog voor mij. Na school nemen we afscheid van Lila en gaan naar huis. Daar aangekomen gaan we even jagen in het bos. Elijah en Luna besluiten om niet mee te gaan dus het zijn alleen Damian, James en ik. Tijdens het jagen zie ik James uitdagend naar Damian kijken; het ziet er niet echt speels uit meer alsof het over een persoon gaat. Ik weet niet waar ze het over hadden omdat ik niet oplette. Ik ben te gefocust op een prooi dan op hun gesprek. Ik vang het hert en drink het leeg.

A Wolfs Nightmare( A Short Storry)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu