jarloers?!

51 1 0
                                    

@bente_vanleeuwen:Drive to see my favorite gay😍Tag: @kasperdolberg

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@bente_vanleeuwen:
Drive to see my favorite gay😍
Tag: @kasperdolberg

1.876k Likes
2097 comments:

@kasperdolberg:ahw my beautyful girlfriend i see you later honey😘

@donnyvandebeek:gosh damn Kasper you're girlfriend is really pretty😍

@kasperdolberg:no chance Donny @donnyvandebeek

@nolagroen:gosh Bente you are really pretty😍

@ajaxfan:😍😍

@frenkiedejong:my bestie looks like a damn model hot af😍😍

@matthijsdeligt:Kasper is one lucky guy srs who Bente you are beautyful😍

@bente_vanleeuwen:ahw thanx gayes and i love you 2 @kasperdolberg ❤

••••••
"Als ze maar van je afblijven" zegt Kasper als hij al de reacties onder mijm foto ziet.

"Ja rustig ik ben van jou" zeg ik en zoen hem zacht en liefdevol.
"Ik hou van jou Kasper met heel mijn hart" zeg ik als ik onze zoen verbreek.

Ik ben gelukkig met Kasper dat meen ik en ja tuurlijk vind iedereen van Ajax mij leuk enzo maar Kasper moet dat gewoon negeren.

"Ga je mee naar Matthijs we gaan vanavond uit met z'n alle?" vraagt Kasper.
"Ja is goed" antwoord ik en we lopen naar onze auto.

"Kunnen we eerst naar huis om andere kleren te pakken" lach ik en Kasper knikt.
Na dat ik thuis en simpel jurkje en mijn pumps en make-up heb gepakt kunnen we naar Matthijs toe om savonds lekker te gaan feesten.

"Kasper en Bente jullie zijn de laatste" lacht Matthijs als Kasper heeft aangebelt. We stappen naar binnen en hangen onze jassen op. Ik zie katie (vriendin van Matthijs) al op de bank zitten teminsten 1 meisje.

"Bente" roept ze en loopt op me af. Ik grinnek en knuffel haar.
"Kom dan gaan we ons omkleden" lacht Katie en we lopen naar boven.

Na ik denk 1,5 uur zijn we beiden klaar en maken we een selfie.

@bente_vanleeuwen:Partytime with friends and my boyfriend❤Tag:@kasperdolberg,@katievermeer, @donnyvandebeek, @matthijsdeligt, @frenkiedejong

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@bente_vanleeuwen:
Partytime with friends and my boyfriend❤
Tag:@kasperdolberg,@katievermeer, @donnyvandebeek, @matthijsdeligt, @frenkiedejong.

1.765k likes
2.543 comments

@kasperdolberg:my girl is hot af😍

@katievermeer:my bestie is a model😍

@donnyvandebeek:yeah fun!😍😍

@matthijsdeligt:pretty dress😍

@frenkiedejong:🤤🤤🤤

@ajaxfan:pretty❤

••••
Ik loop samen met Katie naar beneden waar iedereen al klaar staat.
Ik begin te blozen en loop op Kasper af die me meteen een kus geeft.

Katie loopt naar Matthijs toe en geven elkaar dan ook een kus.
"Oke let's go" zeg ik en loop de auto's.
Ik stap in de auto naast Kasper en achter in zitten Donny en Frenkie en Matthijs en Katie zitten in de andere auto.

Na 20 minuten rijden zijn we eindelijk bij club 56 aangekomen en horen de harde muziek al.
Ik pak Kasper zijn hand en we lopen naar binnen toe.

Iedereen is al aangeschoten en ik kan Kasper niet meer vinden.
Frenkie komt naast me staan en kijkt bezorgt.
"Bente wat is er" vraagt hij.
"Waar is Kasper?" vraag ik en zoek heel de club rond.
"Hij moest naar de Wc zei hij" zegt Frenkie.
"zo lang?" vraag ik verbaasd.

Ik loop naar de toiletten en zie dan iets wat ik nooit zou willen zien.

Kasper met Katie....

Zo snel ik kan haal ik Matthijs.

"Matthij j-je moet met m-mij m-mee" stotter ik en trek Matthijs mee.

Als we bij de toilletten zijn valt ook zijn mond open.
"K-kasper waarom?" stotter ik.
Ik ren huilend de club uit en start de auto. Ik wil net wegrijden als Matthijs in stapt.
"Ja ik ga mee ik ben klaar met Katie" zegt hij kwaad.

En voor ik wist wat ik deed zoende ik Matthijs. Hij verstijfde maar zoende later wel mee.

Waarom ik hem zoen? Misschien afleiding? Of misschien vond ik hem al die tijd al leuk?

Na 5 minuten stopen we de zoen omdat we beiden adem moeten halen.

"Sorry voor euh d-dat ik weet niet w-waarom ik d-dat deed" zucht ik.

"Nee het is oke ik vond het wel fijn" zegt Matthijs blozend.

We rijden in stilte naar het huis van Matthijs.
Eenmaal binnen begint Matthijs mij weer te zoenen. Maar nu met veel meer passie en liefde.

Ik voel iets wat ik al heel lang niet bij Kasper heeft gevoelt.
"God Bente i want you so bad but i'm waiting for you" zegt matthijs kreunend.

Ik stop de zoen en knuffel hem.
"Maar waarom zouden Katie en Kasper dit doen?" zucht ik en laat me op de bank vallen.

Net voordat Matthijs mijn vraag wil beantwoorden gaat de deur open en stappen Katie en Kasper naar binnen.

"We willen het uitleggen" zegt Katie zacht ze heeft duidelijk spijt.

"We waren dronken ik wist niet wie ik zoende maar Matthijs geloof me ik hou alleen van jou. En Bente, Kasper houd alleen van jou echt waar" snikt Katie en ik loop naar Kasper en zie dat hij ook rode ogen heeft.

"Kasper heb je gehuild?" vraag ik met tranen.
"Ja ik wil je niet kwijt je weet niet hoeveel ik spijt heb van dit zoveel spijt" zegt hij en trekt mij in een knuffel.

"Ja daarover ik heb Matthijs ook gezoent" zeg ik zacht. Kasper knikt "ja dat maakt niet uit zo lang ik je maar niet kwijt raak" zeg kasper en zoent me.

Dit voelt zo anders dan de zoen met Matthijs. Ik ben verliefd op Matthijs maar ook op Kasper natuurlijk.

Na dat we alles hebben uitgepraat vertrekken ik en Kasper naar huis.

"Ik zat te denken en ja euh...ik wil heel graag een kindje" zegt Kasper en ik schrik en zet meteen de auto aan de kant.

"Wow Kasper waar komt dit vandaan?" vraag ik geschrokken en met een lach.
"Gewoon ik wil ook een kleintje met jou ik denk dat ik er wel klaar voor ben" lacht Kasper.

"Oke ik ook dan gaan we het gewoon proberen" lach ik en ik rij verder naar huis.

*skip de avond*

De volgende dag word ik wakker naast Kasper.

Nu maar hopen dat het gelukt is.

nummer 25Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu