-1-

316 5 0
                                    

1. Fineas'ın ailesi boşanmış ve sadece iki çocukları varmış; Fineas ve Candice. Bir yıl sonra annesi başka bir adamla evlendi ve Förb beyninde bir enfeksiyon ile doğdu.Programda konuşmamasının ne deni de bu.Fakat aile sadece bununla uğraşmıyordu ayrıca Fineas hiperaktif bir çocuktu ve Candice şizofrendi.Sürekli kardeşlerinin bir şey inşa ettiğini hayal edip dururdu.Bunların hiçbiri gerçek olmadığı için annelerinin görme şansı da yoktu.Bu yüzden de çizgi film de anneleri Fineas ve Förb'ün yaptıklarını görmüyor.Ayrıca Candice tüm bu gördüklerini günlüğüne yazmaktadır.Bir süre sonra da Candice'ın annesi bu durumdan endişelenmiştir ve onu doktora götürmüştür.Bu doktor da Doofenschmirt'tü.Doktor Candice'a bir ilaç verdi fakat Candice bu ilacın bağımlısı oldu ve yatağında günlüğü ile ölü bulundu. Candice ölünce annesi Candice'ın anısına Disney Pictures'a başvurdu.

2. Ferb'in konuşamasının nedeni beyninde büyük bir sorunun olmasıdır.

3. Perry aslında Flynn ailesinin evcil köpeğidir fakat Candace ,Perry'i de ornitorenk olarak görür.

4. Kırmızı Başlıklı Kız masalının sonunda ne büyükanne ne de oduncu yoktur. Kurt büyükanneyi de Kırmızı Başlıklı Kız'ı da yemiştir ve masal bitmiştir.

5.Hansel ve Gretel masalının orjinalinde Hansel ve Gretel onları esir alan cadının gırtlağını keserler ve kaçarlar.

6. Keloğlan normalde kanserdir o yüzden saçları yoktur.

7. Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler masalının orijinalinde prensesi öldürmek isteyen kötü kalpli kraliçe kızgın demirden ayakkabılar giydirilerek ölene kadar dans etme cezasına çarptırılır.

8. Candace'nin çıktığı çocuk Jeremy aslında büyük mağazadaki sosisli dükkanında değil,okulun kantininde çalışmaktadır.

9. Dizi, bir gemi dolusu korsanın bulduğu sandıklardan SüngerBob Filmi Bileti bularak sinemaya gitmeleriyle başlar. Filmde Çıtır Yengeç (Yengeç Restoranı'nın filmdeki ismi) 2'nin açıldığı gün başlar. SüngerBob yerine Squidward Çıtır Yengeç 2'nin müdürü olur. SüngerBob bunalıma girer.

10. Tweety ilk tasarlandığında tamamen çıplaktı.Tüyleri bile olmayan bu dımdızlak karakter ve hımbıl bir Sylvester kedi ile başlayan macera 3 bölüm sürdü.Sylvester'ın çizeri Friz Freleng daha sonra Tweety'ye koca bir kafa, iki masmavi göz çizip, sarı kanarya tüylerini de ekleyerek hem karakteri çok daha şirin bir hale getirdi, hem de sansür tepkilerinden kurtuldu.Tweety Warner Bros.'a ilk "Kısa Senaryo Konusu" Oskar'ını da getirdi.

11. Sünger Bob çizgi filminin sonunda, Patrick ve Sünger Bob Yengeç Restoran'da çıkan yangında ölüyor.

12. Tweety çizgi filmininin sonunda Tweety, Sylvester'ın kollarını ve bacaklarını kesiyor.

13. Batman ileriyi hayal edilerek oluşturulmuş bir çizgi filmdir.

14. Heidi normalde bir engelli filmdir.

15. Normalde Temel Reis ve Kabasakal kardeştir ama Safinaz yüzunden kardeşlikleri bozulur.

Çizgi Film GerçekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin