Prolog

6 1 0
                                    

Luna to zwyczjna 20 latka mieszkająca w ciasnym mieszkaniu w centrum Buenos Aires. Gdy miała zaledwie 13 lat straciła ojca  w tragicznym wypadku samochodowym który miał miejsce kilka dni po świętach Bożego Narodzenia. To był dla nastolatki trudny okres a przy życiu utrzymywał ją jej najlepszy przyjaciel Gastón. Co się stanie gdy na drodze dziewczyny pojawi się pewien chłopak? Jak bardzo wpłynie to na  dalsze losy meksykanki.

Matteo to 21 letni pochodzący z rodziny dyplomatów
Włoch. Dopóki nie skończył pełnoletności czesto się przeprowadzali co wpływało na związki chłopaka. Po 18 urodzinach postanowił na stałe zamieszkać w BA. Gdy pewnego dnia w jego życiu pojawi się zielonooka meksykanka stanie ono na głowie.

Ambar to 21 letnia piękna blondynka.
Jest najlepszą przyjaciółką Włocha a po pewnym czasie bliską osobą dla meksykanki. Jej pasją są wrotki oraz muzyka w czym jest naprawdę świetna. Po czasie ona również znajdzie miłość swojego życia, ale nie będzie tak łatwo.

Gastón to 19 letni Argentyjczyk,
najlepszy przyjaciel Luny. Po trafieniu do BA nie znał nikogo lecz po kilku dnaich życie postawiło na jego drodze uśmiechniętą meksykankę. Od tego momentu stali sie nierozłączni. Mimo tego że dziewczyna jest od niego starsza nie wpływa na ich znajomość. W dalszych rozdziałach może i on się zakocha.

Na zawsze ~ LutteoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz