Dylan O'Brien 26 Ağustos 1991 yılında New York'ta dünyaya gelmiştir. Annesi Lisaşuan oyunculuk okulu olan eski bir oyuncudur babası ise Patrick O'Brien kamera operatörüdür. Dylan, 12 yaşına kadar New Jersey'de büyümüştür daha sonra ailesiyle birlikte Hermosa Beach'e taşınmışlardır. Babasının soyu İrlandalılara dayanırken annesinin ise İtalyan, İngiliz ve İspanyollardan geliyor. Mira Costa lisesinden mezun olduktan sonra spor programı sunucusu olmayı istemiştir ama daha sonra oyunculuk kariyerine odaklanmak için Los Angeles'a taşınmıştır.
14 yaşındayken Dylan özgün videolarını Youtube hesabına yüklemeye başladı. Videolar gelişmeye başlarken bir yerel yapımcı/yönetmen ona kendi internet dizisinde oynamayı teklif etmiş. Web dizisinde oynamaya başlarken de Dylan menajer bağlantısıyla bir aktörle tanışıyor. Ardından MTV kanalının Teen Wolf dizisi de dahil birçok büyük rol için seçmelere giriyor. Aslında Scott için seçmelere girmek isteyen Dylan senaryoyu okuduktan sonra Stiles rolü için seçmelere girmeye karar veriyor. 2011 yılında ise Teen Wolf serüveni başlamış oldu.
Teen Wolf ile gelen büyük ilgi ve başarısının ardından Dylan 2013 yılında Vince Vaughn ve Owen Wilson'ın rol aldığı The Internship filminde rol aldı.
Daha sonra 2014 yılında Labirent kitap serisinin uyarlama filminde Thomas isimli başrol karakterini canlandırdı. Film sayesinde oyunculuk adı altında 2014 yılında yıldızı iyice parladı ve 2015 MTV Film Ödüllerinde 'En İyi Çıkış Yapan Performans' , 'En İyi Kahraman' ve 'En İyi Dövüş Sahnesi' kategorilerinde ödül aldı. . Ayrıca kitap serisinin devamı da çekilme kararı aldı.
Film ve televizyon kariyeri dışında Dylan, Youtube kanalı üstünde birçok komedi kısa filmini yönetti ve yapımcılığını yaptı. Aynı zamanda kendisi bağımsız rock grubu olan Slow Kids at Play'de baterist olarak görev alıyor.
Dylan 2011 yılında çektiği The First Time isimli bir drama gençlik filminde Britt Robertson ile tanıştı ve o tarihten beri ikili hala birlikte. Ayrıca Dylan, Teen Wolf dizisindeki rol arkadaşları Tyler Posey, Holland Roden ve Tyler Hoechlin ile gerçektede çok yakın arkadaştır. Kendisine ait sosyal medyada bir tek Twitterhesabı vardır.
Boyu: 178 cm.
Kilosu: 70 kg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ÜNLÜLER DOLUSU~
RandomÜnlüler;youtuberler,oyuncular, şarkıcılar,dansçılar,yazarlar vs.