Lütfen oy verin! Ve açıklamayı okuyun.
Genç kız korkak bir şekilde telefonu eline aldı ve çocuğa mesaj attı.
pinklavender: Sevgilin mi var?
Kim Taehyung : Evet, Hee Young.
pinklavender: Hayırlı olsun.
Telefon genç kızın elinden yavaşca kayarken, kalbine giren sancıyla kendini yatağa attı.Gözünden bir damla yaş düştü.
O Taehyung'u Haketmiyordu.
Çünkü, zaten eğer haketseydi onun olmaz mıydı? Bir yandanda mutluydu genç kız. Çünkü sevdiği mutluysa o da mutluydu.Kalbinin acısını bastırmaya çalışırken telefonu eline aldı ve kızı stalklamaya başladı.Sonuçta sevdiğini iyi ellere teslim etmeliydi.
3 saatlik bir stalk sonrasında gözleri kanlanmıştı, gözlerini yavaşça kapattı ve kendini uykuya teslim etti.
Ertesi Gün
Kim Taehyung: Hey, selam
Dünden beri yazmıyorsun iyi misin?
pinklavender: İyiyim, gayet iyiyim. Sadece Yaşamaya Çalışıyorum.
Kim Taehyung: Peki^^
pinklavender: Sevgilinle konuşuyor musunuz?
Kim Taehyung: Bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum.
pinklavender: Haklısın, üzgünüm.
Görüşürüz.Telefonu yavaşca komidine koydu.Yine olmuştu işte, kalbine o tarifsiz sızı tekrar saplanmıştı.
Ağlamayacaktı. Çünkü eğer o mutluysa genç kızda mutluydu.
Hafifçe gülümsedi ve ayağa kalktı paltosunu giyip dışarı çıktı.Hee Young'un Evinin önüne gitti.
Ve kızı gün boyunca takip etti.Hee Young , 50 kuruşluk sevgisiyle Taehyung'un kalbini kandırıyordu.
Hemen onların fotoğrafını çekti ve pişmanlıkla evine geri döndü.pinklavender : *fotoğraf*
Pişmanlıkla telefonu kapattı ve komidine koydu.
Ellerini çenesinin altında birleştirip bağdaş kurdu.Ve düşünmeye başladı,
Hepsi senin için Taehyung, Hepsi senin için.
-
İvet yeni bölüm geldi.
Bu saatte attım çünkü çok değerli biri bana bir soru sordu^^Lütfen oy verin~
Not;Başkalarının size olan duygularını hafife almayın.
Çünkü onlar, sandığınızdan daha büyükler.
İg : kingtandoux
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence // Kim Taehyung
FanfictionTexting~ "Ben, senin beni sevebilme ihtimalini sevdim Taehyung-ah."