Karakter Analizi

38 3 0
                                    

GİZEM= Kısaca deli dolu ağzı iyi laf yapan dedikoduyu seven yeri geldiğinde asi yeri geldiği zamansa susmasını bilien bir kızdı. Oldukça duygusal ve en ufak şeylere bile ağlaya bilen birisiydi ama dışardan hiçte öyle gözükmüyodu. Aksine sinsi, güçlü ve irade sahibi gibi görünüyordu. O yüzden Gizemle uğraşan çok insan vardı ve gizemi koruyan çok yakın arkadaşları vardı o yüzden hiç bir şekilde kafasına takmayıp onları umursamamaya çalıyodu(!) Kısacası deli dolu bir kız.

Ezgi= Oldukça sakin bir kızdır.Dersleri orta derecededir.Dedikoduyu yapan ama yerinde yapan birisidir.Dışından ne kadar sakinse içinde deli dolu bir parti kızı ortaya çıkar.Hazır cevaptır.Uygun arkadaş ve öğrenci profiline bire bir uyar kendileri.

Yağmur=Kendi çapında derslerine çalışan(!)bir kızdır.Bizim gruptakilerin aksine tabiki bir kişi hariç daha sakin ve uysaldır.Kerem'ede biraz ilgi besliyordur.

Ece=Gruptakilere göre daha fesat ve düşüncesiz olduğunu düşünürler.Yeri geldiği zaman uçarı biridir. Yeri geldiği zaman da ot misali yaşayan birisine dönüşür.

Can=Egosu kendinden büyük olan, kendini yakışıklı gören(!),dersleri iyi olan(!),popüler olmak için uğraşan o yüzden sevdiği kızı terkeden bir genç.

Batu=Kendisi Gizem'e plotanik aşık olan,kendisini meteor gören ve yeri geldiği zaman eğlenceli olabilen bir insandır.

Kerem=Grubun neşe kaynağı,soğuk espriler kralı,obur ve oldukça yakışıklı birisidir.

Tolunay=Gruba sonradan katılan ve birçok kızın dikkatini çeken ama aşık bir gençtir.

Takipçi=Okul sayfasında sırlarımızı ve olayları paylaşan kişi.

  Hikayemizin başlığı adı altında bir facebook sayfamız var beğenirseniz sevinirim. :) Bu hikayeyi kuzenim ve ben birlikte yazıyoruz umarım hoşunuza gider.En kısa zamanda bölümler gelmeye başlayacak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dikkat Hain Var!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin