Hepsini okuyan bordo berelidir ben hepsini okuyamadım kanser belirtilerini gösterdi çünkü.
GOOGLE'DA BİLE KARŞIMA ÇIKIYORSUNUZ YETER ARTIK YETER AMK CAHİLLERİ !
İLK ÖNCE BEYAZ TV ŞİMDİ DE BUNLAR MI ALLAH AŞKINA ?
YA BEN GERÇEKTEN ANLAYAMIYORUM ARTIK BU İNSANLARIN BTS İLE ALIP VEREMEDİKLERİNİ ?!
ONLARIN KÜLTÜRLERİNDE
MAKYAJ YAPMAK DOĞAL BİR ŞEY,ELALEM BUNA SAYGI DUYAR BİZİM TÜRK MİLLETİ İSE SAYGI DUYMAK YERİNE HEMEN "EŞCİNSEL" DAMGASINI YAPIŞTIRIRLAR.
YOK NEYMİŞ EFENDİM BTS TEHLİKESİYMİŞ DE EŞCİNSELMİŞ DE.YUNANLILAR EN AZINDAN ÖZÜR DİLEDİLER SAYGISIZLIK YAPTIKLARI İÇİN AMA MALESEF BİZİMKİLER DAHA İNSAN OLAMIYOR. AYRICA N'OLMUŞ SANKİ PROFİL RESMİMİZİ
İDOLÜMÜZ YAPSAK ? ONCA İNSAN VAR JUSTİN BİEBER'IN SELENA GOMEZ'IN BEYONCE'IN VS. RESMİNİ KOYAN VE ONLARIN HAYRANI OLAN (YANLIŞ ANLAŞILMASIN SADECE
ÖRNEK VERİYORUM) ONLARA NEDEN BİR ŞEY DENMİYOR ?
İŞTE... İNSANLAR AYRIMCILIK YAPIYOR.Ha bir de başımdan geçen olayı anlatayım;
Geçen gün bir tanıdığım -ismini vermeyeyim- armyliğe İĞRENÇ dedi o anda zaten sinirden konuşamadım.
Açıklamaya çalıştım falan elim ayağıma dolaştı tamam sevmeyebilirsin de, ne bu önyargı nefret ? Ben senin dinlediğin müziğe laf etsem hoş olur mu ? Gerizekalı mal. İlk önce siz insanların zevklerine saygı duymayı öğrenin de sonra eleştirin K-Pop'u. İnsanlar böyle yaparak beni kendilerinden soğutuyor ya. Herkesten nefret edesim geliyor vallaha.Neyse bu kadar konuştuğum yeter birazcık Twice izleyeceğim sinirim çok bozuldu ya.
Mood:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRINGE K-POP (Tamamlandı)
Humorİçeriye girerken beyninizi çıkarıp girin ki şartlar eşit olsun 👌🏻 -Momo