TANITIM

15 4 0
                                    

 Küçük ellerimle kapatmıştım kulaklarımı. Boğuşma, tıslama sesleri geliyordu içeriden. Kim çıkartıyordu bu sesleri? Bilmiyordum. Tek yapabildiğim, ellerimle kulaklarımı kapatıp hıçkırıklarla ağlarken o büyülü kelimeyi söylemekti. ''Anne!'' titreyen ve ağlamaktan ıslanan dudaklarımın arasından çıkan tek kelimeydi bu. Anne. Bir gürültü daha kopunca çığlık atarak dolabıma koştum. Dolabımın kapağını açıp, içine girdim ve kendimi askılı kıyafetlerin arasında gizledim. Ellerimle ağzımı kapatmış, hıçkırıklarımı içime atıyor ama yine de hafif sarsılarak, sessizce ağlıyordum. Derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Odamın kapısının açıldığını duydum. Tam anne diyerek çıkacaktım ki duyduğum sesle kanım dondu. ''Bir çocukları varmış, o da vampir olmalı. Onu hemen bulun!'' Vampir mi? O sadece bir kurgu karakteri değilmiydi? Ben vampir değildim ki. Yoksa, annemin sana büyüyünce söyleyeceğim dediği şey bu muydu? Bence saçmalık. Şu yaşımda bile bana saçma geliyor ise, onlar neden vampirlerden söz ediyorlardı? Daha sonra başka bir adamın sesi duyuldu. ''Abi, kadının ablası geliyor. O daha güçlü. Baş edemeyiz.  Hemen gitmeliyiz.'' ve o adamın sesi duyuldu. ''SENİ BULACAĞIM BÜCÜR VAMPİR. SENİ BULACAĞIM.'' ve ardından uzaklaşan ayak sesleri. O kadar korkmuştum ki, dış kapının sesini duyunca bile çıkmadım. Küçük bedenim de uykusuzluğa dayanamayınca, orada uyumuştum.

 Gözlerimi açtığımda etraf aydınlıktı ve yatağımda uzanıyordum. Başımda teyzem vardı, bana bakıyordu. Kırmızı başlıklı kızı mı oynuyorduk yoksa? Neden dişleri bu kadar uzundu. Korkarak geriye çekildim bir an. Teyzem bana doğru harekete geçince ellerimi yüzüme siper ettim ve ''GELME, KORKUYORUM.'' diye bağırdım, ince sesimle. Teyzem ayağa kalktı ve ''Sana her şeyi anlatmam gerek.'' dedi. Ellerimi yüzümden çektim ve teyzeme baktım. ''Sen vampir misin?'' diye sordum. Başıyla onayladı. ''Sen de bir vampirsin.'' cevabını verdi. Meraklı gözlerimi ona çevirdim. Derin bir nefes alıp, her şeyi anlatmaya başladı. Melez denilen bir şeymişim ben. İki değişik canlının birleşmesiyle oluşuyormuş. Babam melezmiş ve annem de vampir. İkisi birleşince onlardan bile güçlü bir kız çocuğu doğmuş ve adını Beste koymuşlar. Annemler yabancı uyrukluymuş. Beni korumak adına Türkiyeye gelmişler. On üç yaşıma bastığımda, benim vampir ve kurt özelliklerim çıkacakmış. Birde bilmediği bir gücün çıkacağını söyledi. Artık dayanamayıp Anne ve babamın nerede olduğunu sorunca, gökyüzüne süzüldüklerini söyledi. Ve gelmeyeceklerini. O an, daha önce hiç hissetmediğim bir duyguyu hissetmiştim. Nefret! 

 Teyzemin dediği gibi, ön üç yaşında özelliklerim çıkmıştı ve şaka mı ne bilmem ama yıllar boyunca yaşım kaç olursa olsun, on üç yaşında gibi gözükmüştüm. Teyzem ise benden yüzlerce yaş fazla ama en fazla kırklarında gösteriyor. Neyse. Şimdi on yedisinde bir genç kız gibi gözüküyorum ve 107 yaşındayım. Planımı uygulamaya geçecek, ve onun benden ailemi aldığı gibi bende onun ailesini alacaktım. Liseli oğlundan başlayarak.!!


 Evet biraz saçma oldu ama yeniyim. Kendimi ilerletecek ve daha güzelleştireceğimdir. Okuduğunuz için teşekkürler.

Medya: Beste

Bir Kadeh KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin