Nominacja od wujek_sknerus (chyba 3)

67 7 151
                                    

Bardzo ciekawa nominacja, podoba mi się. Thank you wujek_sknerus, very cool.


W nominacji chodzi o to, żeby wejść na JuTub i wypisać 10 piosenek, które nam rekomenduje i do tego jeszcze napisać teorie spiskową, dlaczego myślimy, że właśnie TĄ PIOSENKĘ wypluł nam logarytm.

Jeszcze jedno słowo wstępu - mam dużo muzyki na stronie głównej YT, więc wypiszę tutaj tylko te, których wcześniej nie znałem lub nie kojarzę, k?
Pomijać będę również filmiki-składanki, które mają wiecie, jakośt ak 30+ minut. Nie mam tyle czasu :p
+Jeśli pojawi się coś takiego:

To wybiorę tylko 1-2 piosenki, bo nie chcę wstawiać tylko hip-hopu tutaj

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To wybiorę tylko 1-2 piosenki, bo nie chcę wstawiać tylko hip-hopu tutaj.
Ok? Dzięki. No to zaczynamy.

Wow, pierwszy filmik i już mam banana na twarzy. Mój algorytm zna mnie aż zbyt dobrze, na prawdę. Okropnie psychodeliczna muzyka. Uwielbiam w niej to, że główna linia głosowa próbuje śpiewać pod jakąś melodyczną piosenkę i ustalony rytm.

A jednak linia melodyczna to tylko i wyłącznie (w głównej mierze) randomowe, aż budzące klaustrofobię dźwięki.

Tekst też jest prima sort, a robi on tutaj za główne danie, więc wow

Dlaczego ta piosenka?
Myślę, że dlatego, że ostatnio wyszukałem około 25 razy w google i youtube "Disappearance of Hatsune Miku" bo chciałem zrobić z tej piosenki filmik na mój kanał.

10/10 Jestem usatysfakcjonowany tą rekomendacją. Good job, YouTube.

Typowa piosenka lo-fi z Jojim. Dobry rytm, śpiewają fajnie.
Dostałem tą rekomendacje, bo ostatnio miałem maraton piosenek Jojiego.

Ok tą piosenkę akurat znam, bo przesłuchałem jej w ciągu ostatnich 2 dniu 7 razy, ale po prostu musiałem się z wami nią podzielić.

Kocham w niej multum nawiązań do oryginalnej mangi, ale to akurat temat na całą książkę.


Typowa piosenka, jaką znajdziecie na kanale Electronic Gems.
Mam ją w polecanych ponieważ często słucham zespołu HOME i pokrewnych.

NominationesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz