Bu gün son olacak Alexa ama ne bileyim Guiness silahından ölümcül ne var ki.
Benly:Belki de...
Pro:Elde etmemizin imkansız olduğu Moropet silahı mı? Ooo evet kesinlikle ölüler diyarına gidecek gönüllü biri bulalım diyorsun değilmi aptal!!
Benly:Şeyy pardon ama ben Drearex Battelor dan bahsediyordum kitabı...
Pro:Ama Drearex Battelor yüz milyon yıl önce Delibors adasına gömüldü ve o ada Bermuda Şeytan Üçgeninin ortasında üstünde göz şekilli orman olan göz şeklinde bir ada diğer ismiyle İllüminati adası dır yani o biraz tehlikeli gibi ne dersiniz çocuklar
Benly:Aslında biz havacılar ile uçabiliriz.Hey havacı kankalar havayı da kontrol edebiliyorsunuz değilmi?
Godly:Şey aslında bu güç sadece Pro da var ama istediği ağırlığı istediği kadar şeyi aynı anda taşıyabilir o yüzden çok fena bir avantajımız var,ama gemiye binersek bile sadece uçarak gidebiliriz ama Bermuda Şeytan Üçgeninin suyunu engelleyip sadece içerileyen adaların tehlikeli olmasını sağlayabiliriz, ama suyun dibi yine tehlikeli olur ama dibine inmenin gerekmeyeceğine bahse girebiliriz sadece en iyi yolun uçmak olduğunu söyleyeyim.Uçabilen yada suda giden bir şey biliyormusunuz.
Muhammet:Ya aslında benim dedemin normalde uçabilen gemisi vardı ama Bermuda Şeytan Üçgeni içerisinde düştü ve dibe battı ancak tam olarak nereye düştüğünü falan söyleyebilirim sular da suyun ordaki kısmını keser ve gemiyi kullanırız.
Pro:Hazır olun, GİDİYORUZ
???:Bekle Pro!
Pro:Kim söyledi onu!
???:Ben Darling.
Pro:Evet ne var Darling.
Darling:Ben Moropet silahını alıp gelerek Herobrine yi sonsuza kadar yok edip gelememesini garantileyerek gelse bile anında yok edebilerek dünyayı kurtarabilirim ve çözüm avucumuzun içinde aslında.
Pro:Ciddimisin!!!
Darling:Ne kadar ciddi olduğumu görmek istersen beni öldürün ama ölürken dilimin altına bir ender incisi yerleştirin böylece ciddi ciddi Moropet silahına sahip oluruz aynı anda Drearex Battelor a sahip oluruz ve yok olur sonsuza kadar.
Pro:Bana hemen bir bilgisayarlı patlatma seti ve içinde en güçlü patlatma aletleri olan bir çanta getirin çabuk!
Ve Alexa istediği her şeyi ve dilinin altına yerleştireceği ender incisini getirip verir
...
Darling:Neden bana şaşkın gibi bakıyorsunuz?
Pro:Aslında herkez nasıl hayata döndüğünü merak ediyor.
Darling:Bunu hayatta ben hariç kimse bilmiyordu ama gelin.
Darling:Bakın ender incisini aldığınız zaman ender incisini yutun ve hayata dönersiniz bu kadar.
Pro:HADİ GİDELİM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pro'nun Hayatı
ActionBen Vote ve yorum istiyorum. Bunlar olursa yeni Hikayem gelecektir. ..