Scheiding :0!?

155 2 0
                                    

Ik kwam terug van school,doe de deur achter me dicht Hang me jas op en kijk in t rond.

Ik denk whut! En kijk nog een keer in t rond,ik mis iets denk ik bij mezelf

Ik doe de veters van me schoenen los, en ik denk nog steeds na....

Jaaaa Dat Is Het !! De clown's schoenen van me vader zijn weg !!!!!

Waar hangt die gast nog weer uit ... Gamehall,paardenclub die man weet ook niet wat hij wilt denk ik..

MELLISA klinkt een vreselijke stem uit de woonkamer.

Jah mam kom al,melissa trekt de wc door en loopt richting de woonkamer.

Melissa komt de woonkamer binnen en doet de deur van de woonkamer dicht anders zegt haar moeder weer ....

"Melissa je bent niet in de kerk geboren" denkt melissa.

Ja mam wat is er ? Melissa kijkt naar haar moeder ! MAM WAT IS ER MET JOU GEBEURT !!!

Jah melissa je vader heeft me geslagen en ze barst in tranen uit.

Heeft hij weer zo'n gekke bui -.-

Melissa pak Een coolpack voor me nu aauww en zo gaat haar moeder maar door.

Uiteindelijk pakt melissa toch een coolpack en een theedoek, en geeft het....

Maar mam.. Waar is pa nu, straks gaan jullie scheiden en dan moet ik steeds van huis naar huis!!!

Waar slaat dat op doet gewoon normaal tegen elkaar.

Nee t gaat niet ik heb niks meer met je vader het is over melissa zegt haar moeder snikkend

MAAAAARRRR MAM ! Als ik ff niks met met jullie heb zeg ik toch ook niet ik ga op mezelf wonen !

Melissa ophouden we kijken wel jaa, oke is goed zegt melissa chagarijnig

Owjah en mam ik wil je dag niet nog meer verpesten,maar ik heb een 3.2 voor wiskunde!

Doei mam en melissa rent naar boven.

Heb ik weer...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu