#de volgende morgen#
Melissa's moeder zit al beneden aan een kopje thee en melissa komt naar beneden gestampt.
Goeiemorgen schatje zegt de moeder een beetje achterdochtig.
Hmmhhmm zeker he, als je om 6 uur wakker gemaakt word omdat je zo nodig je hart moet luchten bij oma.
Jaa sorry mama kon niet slapen door deze gebeurtenis....
Maar daar is oma nu de dube van he dat mens is al 92 schreeuwt melissa.
Oma is 78 zegt haar moeder zachtjes,boeiend ze is oud teminste
#melissa pakt haar schoenen die naast de bank staan en maakt haar veters los,ze trekt haar schoenen aan#.
Melissa staat op en pakt haar school tas.
Mama zit nog steeds snikkend op de bank,ik ga naar school doeii mam!!!!
Maar schat !!! Wacht eens even hoef je geen brood of drinken meer smorgens.
NIET als er zo'n zweer thuis hangt en melissa loopt weg en gooit de deuren dicht,ze pakt haar fiets en fiets keihard weg.
Melissa zit op de fiets met oordopjes in,naar een kwartier is ze op school en ze loopt naar binnen.
En plotseling staat de directeur voor melissa,euhh wil je even mee komen alsjeblieft.
Ohw ja hoor en melissa loopt mee, ze moet de trap op omdat het kantoor van de directeur boven is.
Opeens komt Bente de trap af gelopen en zegt : zo zooo melissa heb je eindelijk vrienden.
Hou je bek trut ! Snauwt melissa en meneer Bergmans (de directeur) kijkt boos achterom gedraag je !! ,En meneer Bergmans pakt de sleutels van zijn kantoor uit zijn zak en maakt de deur open.
Oke ga zitten melissa,ik wil je wat vragen,vraag je raak kerel.
Oke melissa je vader ....
Melissa vult meneer Bergmans in, ohhh nee heeft hij een ander ik wist het wel.
Nee dat is t niet, je vader heeft gebelt en vroeg of je met hem wou afspreken na schooltijd.
Jaa hoor was dat nou zo moeilijk om te zeggen...mag ik nu weer gaan ?
Uuhh nee ... Achh jah ga maar,oke doei.
En melissa gooit de deur achter zich dicht en loopt door naar de les.
JE LEEST
Heb ik weer...
HumorDe titel is heb ik weer... Het gaat over een meisje die emotionele dingen heel positief opvat Ze heeft zo veel dingen te benoemen die echt erg zijn... Maar melissa kan er niet mee zitten. Later gebeuren er dingen die echt abnormaal zijn.. Er gebeur...