A letter to the reader

3 0 0
                                    

Hello to whoever is reading this and thank you for giving my book a chance. I just wanted to give you a warning there's going to be gifs in each chapter. You have been warned.

 -Me................................................... The Author.....................................................yeet.........................................................bi..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................your...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................still........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................reading.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. . . . .  . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . . . .. . . . . . . . . . .. .  .wow. . . . . . .. . .. . .. . ........................................................... ................................................ . . .. . ... . . .. . your......................................................................................desperate............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................I................................. ......................................... . . . . . . . . . . . .. . .. . . . .. .. . . . . . . . .. . . . ................................... . . .. . . . .  . . .guess . . . . ...... . . . .. .. . . . . . .. . . . .. .  . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .                ............................................................................................ ............................................. ................................................................................................................................................................................................... . . . . . . ................................................................................ . . . ..  . your......................................................................................................... ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... . . . . . . . . . . . . . .A...................................................................... ............................................ .......... ......... ... . . . . .......................................................                ................................... . ........................................ . . . Good......................................................................................... ................................................................................................................................ ...................   .. . . . . . . . . . . . . .                                              ............................................. . .  .. . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .................................................... . . . ...............                                              .....                       person........................................................................... ....................................................................... ........................................................................................................................................................................................ . . . . .. . . . . .. . . .. . . . . . . . . . . . . and...........................................................................  ............................................. .       .......... .. . . . . . . . . .               .           . . .. . . . . . .. . ................................  ......................................A.............................................................................................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ..........................  .. . . . . . .   . .  .goood............................................................................................ ........................................................................  .....................................  . . . . . . . . . . . . . . .................................................................................................................................................             . . .. . . . . . . . . . ..... . . ......................................................................................                                    .......................................................................................................................                                               ... . . . . . .  ..................... ........  ............... . . . . person.................................................................... .....................................................................        . . . . .............................. ...................... ............. ...... . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   . ... . . . .. . . . .. .. . . . . . .. .. .  . .. . . . . . .. .sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.................................... . . ...............................thx..................................... . . . . . . . . . . .. .................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...........................................................................                            ......................           .. . . . .. . . . . . .. . . . . . . .. . . .. . .  .. .  . .. ..  . ..  ... .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . . . . . . . . . . . . . .. . .. .. . .. . . .. . .. . .  .. . . . . .  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GoneWhere stories live. Discover now