Egyszer volt hol nem volt volt egyszer èn, èn ès Jimi.
Jimi mi nagyon jo baráttok voltunk ès ezt fogom nektek el messèlni hogy hogyan kezdődöt ez a baràtcsàg.Egy szèp tavaszi nappon anyukàm el kűldőtt engemet a boltba ès a pènztàros Jimi volt. Ekkor mèg nemvolt híres ezer nem kertem tőlle alá írást. Másnap anyuci azt közölte vellem hogy megakarja veni a boltot. Én ennek nem örültem mert ezegy csomó pénzbe kerűlt. Viszont tuttam hogy amiután megvesszük pènzt is hozhatt a bolt.
5 évvel későb
Ma mutatot a barátnőm egy nagyon jó együtest. Az egyik tag nagyon ismerössnek tűnt. Ő volt Jimi BTSBÖL. Előszőr nem akartam hini szememnek. Mivel ő volt a pénztáros a boltban. Utánna ra írtam Jimire facebookon hogy ő e volt a pénztáros. Ő azt monta igen. El kezdtünk beszélni Facebookon. Beis jelőlt ismerőssnek. El mesèltem a barátnoimnek hogy van BTS baràttom. De ők nem hittek el. Aztán meg mutatam nekik. Ès népszerü lettem az iskolàbba.
5 hónap mulvva
Jimivvel nagyon ősze nőttünk ezért miattam vissza utazot Magyarországba. Ès meg ismerkedett anyaekal.
2 hèt elteltèvvel Jimi sajnos ment vissza Kóreába és mielőt mèg fel szállt volna a gép JImi szerelmet vallott nekem. Én erre nem tutam mit mondani mert èn 10 èvves vagyok ő meg 23. De èn is szeretem.