𝘢𝘳𝘯𝘰𝘭𝘥

4.3K 138 25
                                    

@nemenyiarnold új bejegyzést tett közzé:

❤ 💬 ↗ 64 likes@nemenyiarnold Ezzel a képünkkel szeretnék neked, és Corteznek gratulálni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤ 💬 ↗
64 likes
@nemenyiarnold Ezzel a képünkkel szeretnék neked, és Corteznek gratulálni.😊 @antaikelemen.cortez
@rentai_renata
—2 órája—

@bencze.virag Ezt én fotóztam még 9.-ben... :((
--------- Wiew replies (4)

@pricsi Utáltam azt az időszakot...

@bencze.virag Miért??😞

@pricsi Akkor még nem szerettél.

@bencze.virag Ez annyira cukiiii😍 Szeretleek💗

»

@kinga.szatmary Azért én nem egy ilyen képet raktam volna ki a "barátom"-hoz való gratulációmhoz.
--------- Wiew replies (7)

@nemenyiarnold Kinga ez most nem rólad szól!

@kinga.szatmary Hát nem is rólad.💔

@antaikelemenne.renata Hagyjátok abba, Arnold szerintem mi ezt már megbeszéltük! És ez az érvényes fiókom. Ezzel a névvel! Ha igazán érdekelne, akkor tudnád hogy már megváltoztattam a nevem.

@nemenyiarnold Bocsánat hogy nem veszek észre ilyen apró dolgokat.

@antaikelemenne.renata Ez igen is fontos dolog. Most azt várod el hogy tartsam meg a nevem? Csak miattad? Tudod hogy hányszor bántottál meg? Szeretem Cortezt, és igen is hozzá megyek. Én megmondtam hogy a mi ügyünk már le van zárva! Kész.

@nemenyiarnold Áldásom rátok. Legyetek boldogok, nem érdekel. Úgy ahogy te sem. Elegem van.

@antaikelemen.cortez Arnold, tudom hogy szereted Renit, de őszintén megmondom neked, ha az életbe még egyszer megmered bántani, akár írásban akár szóban, kitekerem a nyakad! Ugyan is nagyon szeretném boldognak tudni ebben a kis időben amíg össze nem házasodunk.

@pricsi És ha ennyi nem lenne elég akkor csak tudd, hogy Reni sosem fog téged szeretni, ugyanis EL VAN JEGYEZVE!

@zsidak.gabor Arnold lehet hogy ebbe tényleg nem kéne beleavatkoznod...


Instagram - Leiner Laura KönyvekWhere stories live. Discover now