Romans 1:26
"Затова Бог ги предаде на нечестивите страсти. Защото жените си размениха естествени отношения с онези, които противоречат на природата."
- Джи Юн, толкова си красива, знаеш ли? – Со Юн каза на любимата си, чиято усмивка засия повече от слънцето и звездите.
Джи Юн се изчерви заради комплимента на любимата си и продължи да яде бургера, който си бе поръчала за вечеря. Тя бе тотално пленена от красивата жена, стояща пред нея; черно кожено яке обгръщаше раменете ѝ, а пиърсинга на носа ѝ бе доста забележим, както и опушения грим в комбинация със зелената коса. Очевидно не беше подходящия тип момиче, което да заведеш вкъщи при роднините си.
Со Юн бе тоталната противоположност на това, което родителите на Джи Юн искаха за нея.
Да започнем с факта, че тя бе момиче.
Джи Юн не можеше да се възпре; първият път, когато видя уникалната си любима на скейт пистата в града, под неоновите светлини, тя разбра, че я обича. Обичаше всичко в нея, като започнем от всички неща, които родителите ѝ не желаеха да виждат у някой друг, до красивата ѝ усмивка, която осветяваше тъмната ѝ аура.
- Кога мислиш да ме запознаеш с роднините си? – Со Юн попита, разваляйки концентрацията на Джи Юн. Тя посрещна въпроса ѝ с повдигане на рамене, а Со Юн въздиша шумно и раздразнено. – Ти винаги избягваш въпроса. Аз съм старомодна въпреки външния ми вид. Искам да се срещна с тях.
- Не е като да не искам да ги... - Джи Юн промърмори, карайки я да извърти очи.
- Хубаво. – тя я предизвика, събирайки нещата си. – Ти просто се срамуваш от мен и факта, че съм момиче.
- Не е това. – Джи Юн запротестира, а Со Юн досъбра нещата си. – Много по-сложно е, отколкото си мислиш. Не си отглеждана по начина, по който аз съм.
Со Юн се изправи и погледна Джи Юн.
- Права си. Може би, ако бях, щях да съм нормална, а не такава бунтарка. Но ето ни и нас, 6 месеца във връзка, а ти все още се страхуваш да им се противопоставиш. Няма винаги да се примирявам. Запомни това.
И с това Со Юн си тръгна и прекрати вечерята, оставяйки Джи Юн с картофките и мислите за това какво трябва да направи, за да бъде с човека, когото обича.
YOU ARE READING
Sinner《 YOONMIN 》
FanfictionПарк Джимин бе добро момче. Мин Юнги-не. И двете момчета ходеха на църква заедно със семействата си. Джимин бе заинтересуван от това да бъде невинен ангел за родителите си, докато Юнги се интересуваше само от това да опетни невинността му. Историят...