Who is Marco ?

167 10 0
                                    


Marco je známá mnohá věcmi, jedinečnou osobností,  neuvěřitelnými tanečními pohyby.
A samozřejmě tím že je jedinou ženou v slavné skupině BTS.

Nicméně to co jí opravdu dalo na vysoký úspěch býl její rapping.
Lide nemohli podpořit její talent od chvíle co vstoupila na jeviště a otevřela ústa tak vládla nad všemi.

Marco měla hluboký hlas, hlubší než Jessi nebo než Lisa z Blackpink.
O jednu sekundu rapuje rychleji, hladce až hluboce.

Její rapoví styl se stál známí poté co se rozhodla, že se konečně zúčastní cyhers 4 part. Ale myšlenka že její rap by mohl zničit píseň, neměla takovou důvěru jak vidíte.
Konečně souhlasila a objevila se v poslední části cyhers 4.pt.

Její hluboký a hladký hlas fascinoval ty kteří to slyšeli, slyšeli její divoké texty.

Jeden z jejích 'divokých textů' býl .

Rap Monster, J-Hope,
Agust D, Marco Queen,

rap line ...

Říkají že jsem nejvíc cool in game
A píšou že jsem queen ey!
Ale klidně mi říkej Cro
Protože když začnu z rapem je to strašně crazy ! 
Oh my god!
Jsem lepší než Jay-Z! 

Baby I'm back !

Vím jsi vztekli neboď se snažíš rapovat déle než já .
Vím je to nefer, protože dávám rychlejší slabiky rychlejší než ty.
Vidím závislost v tvých očích,wow !
Taky bys raději prachy nebo holky !
Tak mě už prosím nikdy neser , aight !

Pořad se ptaš jestli se o tebe zajímám, ale ne bracho!

Já miluju samá sebe ! Eyy!

Rap Monter : I love , I love , I love myself  3x yo !

J-Hope : I love I love I love myself 3x ya !

Agust D : I love I love I love myself  3x swag !

Marco Queen : I love I love I love myself 3x ey !

But i need to write this, so peer you eyelids, so you will witness the beats, the nicest, just peek my rhymes and compete with mine, you need some time fam, breathe it's fine ... love youself ?

-Marco Rap Queen 

Když Marco provedla část cyhers pt 4 se zbytkem rap-line na MAMA, okamžitě začla rapovat jak vir , byla rozzuřena svými slovy a jejím úšklebkem který jí doprovázel .

Lisa z blackpink se taky stála virem pro její reakci , byla překvapena , na V-live říkala že Marconin hlas jí způsobil husí kůži a ztuhnutí páteře . 

Jisoo se také obevila na V-live a řekla že po skončení představení s idoly nemohla přestat mluvit o rapové line z jejích veršů .

O té doby je Marco známá jako Marco rap queen  , jasně uvedla že si zasloužila titul ve své písní " Don't cry.

⚫🔵⚪

-milián

Marco Rap Queen Kde žijí příběhy. Začni objevovat