Chlapci mají několik přezdívek pro svou členku.
" Čarodějka z koreji "
Přezdívka kterou občas říkají Marco, když dýchá hněvem.Tento příběh je nazýván z jedné přezdívky.
***
Byl to den kdy se skupina přesunula do své koleji v Soulu, spíše jejích drahá kolej.
Skupina strávila celý den rozbalování a sestavování svých místnosti podle jejích vkusu, a bylo to dnes ve 21:00 , Marco byla uprostřed nastavování svého studia. Královské studio, Na namalovaných bledě modrých stěnách naskládala rámy a výlohy.
Najednou jeden z jejích rámů spadl a rozbil se, Marco už byla zdůrazněná rozlobením, všude bylo roztřísklé sklo.
"Mierda, mierda ! " křičela Marco a rychle zvedla rozbitý rám, byl to obrázek posledního představení skupiny Wings Tour.
Obrazek měl tolik zvláštních vzpomínek pro ní.
"Te juro que me haces joder ahora?! " říká, chlapci , kteří jí slyšeli rychlé prchali do jejího studia, když slyšeli její křik, byla skutečně rozzlobená.
Mluvila ta rychlé ve španělštině...
"Ugrch! ¡Era un vidrio tan sólido y se rompería así!! " pokračovala v křičení, chlapci jen upřímně hleděli na rozzlobenou Marco, až šel z ní strach.
"Co říká? Zní jako by zpívala " říká Jimin a jeho malá postava se skrývá za širokými rameny Jina.
"Já nevím ale... " Jin byl odříznut, protože slyšel další rámus.
Už zase spadl rám...
Ticho padá a chlapci se podívají na Marconinu naštvanou tvář.
"Mierda!! Ya de nuevo!? " vyštěka rozzlobeně , její hluboký chráplaví hlas se ozval po místnosti, až chlapci rozšiřili oči.
" Okay ,všichni vypadneme ve stejnou dobu, cítím zlou energii " šeptá Hoseok a všichni pomalu začínají odcházet, Yoongi ho zastaví.
"Jste hloupý, není to kvůli nám, pravděpodobně jí spali ty rámečky protože je špatně postavila... náhodně součastně " důvodní Yoongi, chlapci přikyvli a otočili se zpět k Marco, která si nevšimla že stojí u dveří.
"Aish~! Co tu k sakru děláte všichni ?!! " vykřikla agresivně, a vyhodila rozbité rámy do koše.
"Dobře, chystá se nás zabít a proto ... obětujeme Jungkook-ah.. " Říká Yoongi
"A-ale proč j-ja ? " třese se Jungkook z agresivní Marco.
"Protože jsi její miláček " říká tentokrát Jin a všichni ho tlačí Kooka dovnitř.
"Co chceš? " zeptá se Marco co nejrychleji a klidně, ale chladně.
"U-um.. já - " náhle zhasné žárovka ze stropů, chlapci rozšíří oči.
ČTEŠ
Marco Rap Queen
PertualanganRap is my life BTS is my life ARMY is my life 8t bts member [NIC PRO TY CO NEZNAJÍ BTS NEBO KPOP]