Kai P.O.V.
Taemin:-Ea e...*sughit*
Eu:-Wut? Ce sti tu si nu mi-ai zis?
Taemin:-Imi pare rau, Kai! *sughit* Dar….
Nici nu a apucat sa zica tot, ca din cauza alcoolului, a cazut lat pe jos. Chiar vroiam sa stiu. Oare, are legatura cu moartea tatalui meu?
Eu:-Yaa…Taemin. De ce trebuia sa te opresti din vorbit?
Dar nici un raspuns. L-am carat pana la masina, si am apasat pe acceleratie, ducandu-l acasa. Nu puteam sa fac nimic. Daca el a adormit, atunci nu se mai poate discuta cu el deloc. Cand am ajuns in fata casei lui, lumina din casa nu se vedea pe nicaieri. Poate, Taemin a plecat dupa ce tatal lui a adormit. Trebuie sa il duc in camera lui in liniste fara ca cineva sa se trezeasca. Cred ca daca tatal lui era treaza isi facea griji. Se pare ca Taemin a lasat usa deschisa, mai usor decat sa il iau pe geam, ai facut ceva bun, Lee Taemin.
Am inchis usa de la dormitor, dand sa plec dar aud niste zgomote. Acea voce, imi era cunoscuta. Prea cunoscuta. Era o voce de femeie. Huh? Ce cauta o femeie in casa? Domnul Lee? Am fost prea infundat in gandurile mele, ca nici nu am observat ca era in fata usii aceleia. Nu ma intelegeti gresit, nu ma intereseaza viata sexuala a Domnului Lee, dar acea voce de femeie era extrem de cunoscuta. Dar de unde?
Cand am vrut sa deschid usa, iarasi acea mica greutate in suflet imi pune stapanire. Imi pare rau, greutate mica, dar nici de data asta nu te voi asculta. Am crapat putin usa si……
-FLASHBACK-
Cand am ajuns la spital unde tata era inconjurat de o mie de doctori, am sunat-o pe mama. Trebuia sa stie si ea de cele intamplate.
Mama:-Ce e? Nu am tot timpul din lume asa ca spune mai repede!
Eu:-Tatal meu…e la spital!
Mama:-Serios? Off..sper sa se faca bine. Acum nu pot sa vorbesc. Imi pare rau. Inchid!
Eu:-Yaa…cum poti spune asta?Tatal meu, si mai ales sotulu tau, e pe cale sa moara iar pe tine te doare in cot?
Dar in zadar am zis acele lucruri. A inchis imediat dupa ce a rostit ultimele cuvinte.
-END OF FLASHBACK-
Eu:-Mama?*am tipat in gura mare*
Cei doi ,,amorezi,, auzind asta, se ridica si isi iau hainele pe ei.
SDomnul Lee:-Yaa…Atat de nerusinat esti? Cum poti sa intri in camera mea devreme ce ai si auzit ce se intampla pe aici? Ce? Vrei si tu? Ha ha ha. Nerusinat!
Eu:-Eu sunt ala nerusinatul? Atunci tu cum esti? Ce cauti cu mama mea?*tipand la el*
Domnul Lee:-Domnisoara era suparata! Asa ca am inveselit-o!
Eu:-Si asa faci tu sa inveselesti oameni?
Mama:-Taci din gura!*dadandu-mi o palma peste fata incepand sa imi sangereze buza*
Eu:-Huh? Eu ar trebui sa iti dau una! Dar sunt un baiat cinstit si nu dau in femei! Sau in..curve ca tine -_-
Inainte sa zica ceva, apare Taemin! La locul faptei.
Taemin:- Kai, imi pare rau!
Eu:-Tu stiai?
Si-a lasat privirea in jos. Eram sigur ca stia. Dar vroiam sa il aud spunand ca da. Nu a mers. In schimb, l-am intrebat:
Eu:-De cand stiai asta?
Taemin:-D-d-de azi dimineata!Vroiam sa iti zic! Dar…
Eu:-Dar nimic….
Si am plecat de acolo. Dar Taemin vine dupa mine.
Taemin:-Asteapta…
Eu:-Pleaca!
Si am intrat in masina. Am observat cum Taemin s-a asezat pe jos cu privirea lasata. Nu am bagat de seama si am apasat pe acceleratie. Mergeam cu vreo 200 la ora. Cand am parcat masina, am inceput sa plang. Surprins, mi-am dat palme tari spunand încontinuu ,,Kai, nu plage! Te numesti barbat?,, de o mie de ori.
-Dupa o ora-
X:-Se pare ca am gasit cine a facut asta!
Eu:-Serios?Cine?
X:……