HELLO...
Jom mula cerita .
Ini SEASON 2 tau..Tapi yg kali ni lawak tak lawak.Dan ni siaran langsung.Jangan terlepas untuk membacanya.Jihoon,Woojin,Guanlin dan Jin Young sedang menonton tv .
Dia tengo cerita korea yang bertajuk (Man Who Sets The Table)Jihoon: Tak guna punya Joo Ae Ri !! Kejahatan kau kalahkan syaitan !😡
Woojin: Ha ' ah! Betol tu.Kesian Lee Ru Ri..
Jihoon: Ye betol tu.So Won dan Yeon Ju dah ok Ru ri ngan Tae Yang umm..Sebab Ae Ri lani.Tak habis habis ngan lakonan dia nak salahkan Ru Ri.!
Woojin: Nasib baik Kevin Miller dah tau yg Ae Ri berlakon je.
Gatal betul tangan Ae Ri nak rampas jawatan Kevin.!Jihoon: Ha ' ah! Hati dia sangat busuk.!
Jin Young:Korang pun sama ..jahat betul nak cakap buruk ngan lakonan je ..Lakonan tv je kot..
Guanlin: Betul tu.Dorang berlakon je.Yang korang cakap buruk ni kenape.? Korang la yg kalahkan syaitan tu.
Jin Young: aik..? Kenapa poket korang berdua ada pisau..?
Woojin/Jihoon: Sebab kitorang dah agak yg korang akan cakap begitu dan tak menyokong apa yg kitorang cakap jadi kami dah sedia bawa pisau sebelum cerita ni mula..😠😠
Jin Young/Guanlin: Apa korang nak buat ngan pisau tuu..?
🙄🙄gulk..Woojin/Jihoon: Grr..! Kami nak ke rumah Joo Ae Ri nak bunuh dia!! Awak jangan sebuk!
-Mereka berdua pun pergi dengan marah sambil pegang pisau-
Jin Young: Cis ..ingat apa tadie..mati mati aku ingat diorang nak bunuh tikam kita.
Guanlin: Negativ betul la fikiran kau ni !!Sebab kau pikir macam tulah aku pun terkejut gilerr..!
Jin Young: (pegang pisau) kau cakap apa tadie..?😠
Guanlin: Aku cakap otak kancil sedap.Terkejut gila aku bila rasa otak kancil dekat restoran Neg Tiva..😅hehe
Jin Young: Kalou gitu aku nak cari kancil ambil otak masak untuk u😠
Guanlin: Tunggu! Sa..saya masih kenyang..huhu
Tetapi Jin Young tak sempat dengar apa yg Guanlin kata kerana dia pecut laju laju.
Sung Woon: * hulur pisau pada Guanlin dekat 1 inci lagi kena perut dia
Guanlin: *Terkejut lalu terus masuk bilik kunci bilik
Sung Woon:*hairan
Dalam hati SungWoon:...Saya cuma hendak suruh die tolong aku potong bawang dan sayur je..
-TAMAT-
Pernah tengok cerita Man Who sets The Table?
Suka Joo Ae Ri atau Lee Ru Ri?
Apa drama atau cerita Korea yg anda suka?
Tengo Naagin 2 ke?
Ada kawan baru?
Beritahu saya kat ruang comment.^_^
Jangan lupa vote sekali.Sa ambil watak ni dari member wanna one.