SAKSI OLMANIN FAYDALARI :)

927 23 9
                                    

"BÜYÜMEK DİYE ADLANDIRILAN KESİF VE VAHŞİ DÜNYANIN LUNAPARK TRENİNDE"

FİLMHAKKINDAKÜÇÜKBİLGİLER

#Film  7 Haziran 2013 'ta vizyona girdi.

# Türü dramatik komedi ve romantik.

#ABD yapımı filmin yönetmen koltuğunda ise Stephen Chbosk oturuyor.

#Film aslında mektuplardan oluşan bir romanın uyarlaması.(o romanı okumayı çok isterim)

#Süresi 102 dakika.

#Başrollerde Percy Jackson filmlerinin kahramanı Logan Lerman,Harry Potter (türkçesi Hayri Pıtır :) ) serisinden tanıdığımız Emma Watson ve benim ilk kez tanıdığım ama oyunculuğunu çok beğendiğim Ezra Miller var.

#Filmin müziği Michael Brook'a ait.

#Bütçesi 13.000.000 olan filmin hasılatı ise 33.384.127.

İŞTEFİLMİNKONUSU

# Charlie kendini dış dünyadan soyutlamış , arkadaşları tarafından dışlanan , psikolojik sorunlarla boğuşan bir gençtir.En yakın arkadaşının intihara teşebbüs etmesiyle bu sorunlar iyice artar.O yıl liseye yeni başlayan Charlie son sınıf öğrencisi olan Sam ve Patrick ile tanışır.İlk başta ikisinin sevgili olduğunu düşünen Charlie daha sonra aslında kardeş olduklarını ve zaten Patrick 'in eşcinsel olduğunu öğrenir.

Bir yandan onlarla birlikte gerçek dünyayı keşfeden Charlie bir yandan da hala kendi iç sorunlarıyla savaşmaktadır.Ve onun bu savaşında en büyük destekçileri şüphesiz ki Sam ve Patrick'tir.Bakalım onların bu maceraları nasıl sonlanacak...

VEEEOYUNCUKADROSU

Logan Lerman - Charlie

Emma Watson - Sam

Ezra Miller - Patrick

Mae Whitman - Mary Elizabeth

Paul Rudd - Mr.Anderson

Nina Dobrev - Candace

Johnny Simmons - Brad

Erin Wilhemi - Alice

Adam Hagenbuch - Bob

Zane Holtz - Chris

Reece Thompson - Craig

Joan Cusack - Dr.Burton

Landon Ping - Peter

YAZARIMIZINDÜŞÜNCELERİ

# Saksı olmanın faydaları izlediğim en etkileyici filmlerden birisi.Charlie 'nin hayatı gerçekten de insan da iz bırakıyor.Özellikle Logan 'ın oyunculuğu müthiş.Bunu sırf Logan hayranı olduğum için söylemiyorum.Adam oynuyor abi ya:)

Aslında film benim için biraz da kıskançlık havasında geçti.Çünkü Logan 'ın o kadar çok öpüşme sahnesi var ki . Çoğu da Emma ile.Onlar öpüşürken benden kırmızı dumanlar çıkıyodu yani :)

Yani hemen açın bilgisayardan filmi izleyin.Eğer izlediyseniz bi daha izleyin.Gerçekten harika bi film.Hadi bakalım mısır patlamaya :)

                                                                                                                     İYİSEYİRLEEERRRRRR

                                                          

BUGÜN NE İZLESEM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin