İNANILMAZ ÖRÜMCEK ADAM

263 17 9
                                    

"ÖRÜMCEK ADAM'IN HİÇ ANLATILMAMIŞ HİKAYESİ"

FİLMHAKKINDAKÜÇÜKBİLGİLER

#Filmin yönetmenliğini Marc Webb yaptı.

# Başrollerinde Andrew Garfield,Emma Stone ve Rhys Ifans var.

#Çıkış tarihi 3 Temmuz 2012.

#ABD yapımı filmin müziği ise James Horner ' a ait.

#Süresi 136 dk.

#Bütçesi 230 milyon $ olan filmin hasılatı ise 752.216.557 $.

İŞTEFİLMİNKONUSU

#Peter Parker küçükken ailesi tarafından terk edilmiştir.Bu yüzden onu amcası ve yengesi büyütmüştür. Asosyal ve lise çağında bir gençtir.O da her ergenin yaptığı gibi kendine"ben kimim" sorusunu sormakta ve araştırmaktadır. Daha doğrusu derinden araştırmaktadır.Bir yandan da Gwen Stacy'ye kör kütük aşıktır.Bir gün babasına ait bir çanta bulur ve onun kayboluş nedenini araştırmaya başlar.Karşısına Oscorp şirketi ve babasının eski ortağı Dr.Connors çıkar.Onların yaptığı çalışmaları öğrenir.Peter gizlice Dr.Connors'ın laboratuarına girer.Ve artık hiç birşey Peter Parker için eskisi gibi olmayacaktır...

VEEOYUNCULARR

Andrew Garfield

Emma Stone

Sally Field

Martin Sheen

Rhys Ifans

Campell Scott

Julianne Nicholson

EĞLENCELİBİLGİLER:SETDETAYLARI :D

#Peter Parker'ın babasının çalışma odasında çerçeve içinde duvara asılı olan müzisyen 1930'lu yılların efsanevi caz sanatçısı olan Duke Ellington.

#Lisenin kütüphanesi için içi strafor dışı gerçek kitap kapağından yapılan ve 900 m uzunluğunda sahte kitaplar oluşturuldu.

EĞLENCELİBİLGİLER:OSCORP :D

#Oscorp laboratuarı 3 aylık bir çoluşma sonucunda hazırlandı.Setin stüdyo platosunda kapladığı alan 1300m2 den fazlaydı.

#Laboratuarın ofisinde dekor olarak kullanılan iskeletler ve aksesuarlar LA 'da bulunan Necromancer (Ruh çağıran) ve Dapper Cadaver (Zarif kadavra ) dükkanlarından sipariş edildi.

#Laboratuarda görülen farelerin hepsi birer kedi oyuncağı.

YAZARIMIZINDÜŞÜNCELERİ

Genelde filmleri evde bilgisayardan izlerim ama bu film için abilmle sinemaya gitmiştik.İyiki de gitmişiz.Filmin efektleri falan bi harika.Baya gerçekçi.Yani filmi ağzım açık izledim diyebilirim.

Ve ayrıca filmde ve gerçekte sevgili olan Andrew ve Emma 'yı da yakıştırıyorum yani bunu da buradan belirtim.Gerçi ayrıldılar mi ayrılmadılar mı bilmiyor ama ayrılmadılar sanırım ya. Ayrılmasınlar :) Gerçi ayrılsalarda amaaaan banane . Sanki Andrew gelip bana çıkma teklif etcek.( Valla etse hayır demezdim sanırım :D)

Kısacası Marvel hayranları bu filmi zaten çoktan izlemiştir ama eğer izlemediyseniz hemen izleyin.Herkes izlesin.İzleyin.İzlemelisiniz.İzlemeliyim.İzleyin işte AMK :D

  

                                                                                                        İYİ  SEYIRLERRRRRR

yorum ve oylarinizi bekliyorum arkadaslar lutfeennn ayrica film onerisi soylemek isteyenler bana ozelden yazabilir 

BUGÜN NE İZLESEM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin