Pertemuan

161 13 0
                                    

Di Golden High School di kelas 2-A terdengarlah bunyi bising di dlm kelas itu..

Ttiba cg masuk n semua duduk tmpt msing2 n diam jer

Ms.Lura: Good morning everyone~ Today you will get a new friend. Btw, she's a girl ~

Rosie Ann: Yeah! We have a new friend! I want to see her, teacher! Faster!

HaNeul: Faster, babe

Ms.Lura: Be patient, my beloved students. New girl go in~

Masukla seseorang perempuan yang cantik ke dalam kelas itu.

Minna: Annyeonghasaeyo~je ileum-eun Minna ibnida! mannaseo bangabseubnida (nice to meet you) 

Dow-Han: Nice to meet u too~

Ms.Lura: Silakan duduk

Minna: Ade 2 tempat kosong. Jadi, saya perlu duduk dimana?

Ms.Lura: Duduk di sebelah lelaki itu. Nama die Park Chanyeol. Dia sombong sikit, so, awak kene usaha jugak la buat die berubah.

Chanyeol: Perlu ke duduk sebelah saya, yeoja gyosa?! EEE x suke la duduk sebelah ngn betina!

Ms.Lura: Terima jela. Kamu cepat duduk, Minna

Minna pon duduk kt sebelah Chanyeol..

Ms.Lura: Korg buat keje sendiri ok? Jngn bising tau! Saya ada meeting dngn guru2 lain.

Ms.Lura pon keluar dari kelasnye.

Kelas 2-A mula menjadi bising semula, manakala Chanyeol dan Minna tidak bergerak kemana-mana dan tidak bising.

ttibe Minna mule bersuara..

Minna: Annyeonghasaeyo, Chanyeol.

Chanyeol:............

Minna: Awak buat ape tu Chanyeol?

Chanyeol:.........

Minna: Jom study same2

Chanyeol:...........

Minna: Janganla diam. Jomla kite berkenalan n berkawan.

Chanyeol:...........

Minna: Mamat ni mmg dh bisu ke? Ouh lupe.. die ni sombong. Aku akan ubahkan perangai die drpd sombong jadi x sombong *ckp dlm hati*

Minna: Awak ni... tolongla jawab. Awak buat ape tu?

Chanyeol: Ko rase?

Minna: Dengar lagu or music..

Chanyeol: Pandai pon. Aku pikir ko buta.

Minna: Kalau awak dngr music/lagu mcm mne awak boleh dngr ape yg sya ckp?...

Chanyeol: Ko pikir aku ni suke pasang lagu/music kuat2 ker. Jangan jadi bodoh la.

Minna: I know it..But..I just want to be your friend.

Chanyeol: Kalau aku x nk.

Minna: It's okay. Tapi saya akan usaha utk buat awak berkawan dngn saya.

Chanyeol: Whatever. Btw, aku x suke ko pnggil 'saya' n 'awak'. It's disgusting.

Minna: Itu kebiasaan saya. Kalau saya jumpa kawan baru saya akan guna perkataan 'saya' n 'awak'.. Kalau dh jdi kwn lame/ dh rapat baru saya guna 'aku' n 'kau'

Chanyeol: Terserah. Aku akan usaha buat ko putus asa untk buat aku jdi kwn ko.

Minna: You'll never succeed in doing that~

Chanyeol: You too. Good luck.

Minna: I always succeed in doing anything

Chanyeol: Usahalah.

Minna: Nk no.phone

Chanyeol: Never. I will never share it with you.

Minna mengambil fon Chanyeol dngn pntas dan cari no.fon. Dlm sekelip mata..Minna dapat menghafal nombor chanyeol!

Wow! Hebat x?

chanyeol merampas kembali telefonnya.

Minna: Aku dh hafal.

Chanyeol: Aku boleh tukar la!

Minna: It's up to u...

==================

To Be Continued

By 

==================

Don't Go ( Malay Fanfic + PCY )Where stories live. Discover now