Crrrrr! Konečně je ráno! Dneska se vážně Mega moc těším do školy, Možná kvůli Cashovi nebo co já vím.
Když jsem šla do školy málem mě srazilo veliké bílé auto. Strašně jsem se v tu chvíli vyděsila.
Kdyz jsem došla do školy šla jsem rovnou ke své skříňce. Už z dálky jsem viděla že někdo u mé skříňky stojí. Když jsem přišla blíž viděla jsem že je to Cash.
OMG co tam dělá!? "Ahoj!" pozdravil mě Cash, taky jsem ho pozdravila. "Já jsem Cash Baker" Představil se. "já vím" pousmál jsem se na něj. "takže faninka?" zasmalse. "no ne úplně..... Nebo trošku" chviličku jsme se na sebe koukal. "ale omlouvám se za bratra" řekl Cash. "....kvůli čemu?" nechápal jsem. "no že jsme tě mal srazilo autem" "áá.. To jste byly vy? Tak v pořádku"
Crrrrr. Zazvonil školní zvonek. Oba jsme šli do svich tříd. Nemohla jsem uvěřit že jsem se právě bavil s Cashem Bakerem.❤️
Ve škole jsem se vůbec nesoustředila. Cashe jsem zahlidla každou přestávku před moji třídou.
Když škola skončila šla jsem domů, najednou jsem slyšela jsem rychle kroky které se blížili ke mě. Otočila jsem se, běžel tam Cash, podívala jsem se zase e jestli náhodou neběží za někým jiným, ale tam nikdo nebyl.
"ahoj!" trochu jsem se podivika že běžel za mnou. "ahoj... Co je?" čas se pousmál se"rikal jsem si že si tu nová tak jestli by si nechtěla provést po městě?" o můj bože Cash Baker mě právě pozval na rande!!
"Em.. Jo moc ráda, a předním jsem se nepředstavila, jsem Lili."
"dobře tak zítra v půl 3 odpoledne"
"ok tak zatím ahoj"
Pane bože nemůžu uvěřit tomu že jsem si právě domluvila rande s Cashem!Tak 4. kapitola je tu. Celkem po dlouhé době a za to se vám moc omlouvám. Snad se líbí napište mi do komentáře, čtu všechny ❤️
ČTEŠ
A Werry Special LOVE 🖤
FanfictionTento příběh je o 15 létě dívce jménem Lili, která se kvůli otcovi práci musí odstěhovat do Ameriky kde ji čeká nečekané překvapení! Tak si tuto knihu přečti budu moc ráda🥰