Borongos napra virradt Harry Potter a Roxfortban.
Remek...
Gondolta magában .
Már megint esőben kell játszanunk...
Miután felöltözött Harry együtt ment le reggelizni szobatársaival, akik a jelek szerint ugyanolyan borongós hangulatban voltak, mint az időjárás.Ron ki is fejezte nemtetszését:
-Ezt nem hiszem el... Pont a Mardekár elleni meccs napján kell zuhogjon ez az istenverte eső...
-..Nocsak a griffendél üdvöskéi beijedtek volna egy kis esőtől?- csendült fel hirtelen egy gúnyos hang a hátuk mögül.
Harry hátra arcot csinált és szembe találta magát Draco Malfoy-al.
A Malfoy sarj sajátos mosollyal az arcán állt ifjú barátaink háta mögött, kezét lazán zsebrevágva talárjába.
-Húzz innet Malfoy, nincs szükségünk még egy görényre is!
- Weasleypatkány látom apádnak még mindig nem tellett egy normális talárra, úgy látszik a muglik nem elég jövedelmezők!
Ron keze összeszorult a dühtől és már -már nekirohant a Malfoy örökösnek, ha barátja meg nem állítja.
-Hagyd Ron! Malfoy húzd el innen azt a görényképed!
Malfoy megvetően nézett Harryre:
-A hős Potter, mindig ott van, ha meg kell védeni valakit...
Harry ésRon nem várták meg, míg Malfoy egy újabb sértést vág a fejükhöz inkább faképnél hagyták és folytatták útjukat a Nagyterem felé.
......................
A reggeli befejeztével a griffendél játékosai elindultak átöltözni. A borongós idő sajnos egy fikarcnyit sem javult, de Merlinnek hála nem is rosszabbodott a helyzet. Harry az öltözőben várt már teljes mértékben felkészülve a meccsre. A távoli zsivaj elárulta, hogy az egész iskola felkerekedett, és útra kelt a lelátók felé.
-Tudjátok a dolgotokat - szólalt meg Wood, a griffendél csapatkapitánya, miután mindenki végzett az öltözködéssel. -Ha ezt a meccset elbukjuk, a kupa a Mardekáré, és ezt senki nem akarja- itt mindenki bőszen bólogatott -Nem kérek mást csak azt, hogy adjatok bele apait-anyait. Ha ezt megnyerjük mienk a kupa.
A kivonuló csapatot a közönség mennydörgő üdvrialgásssal fogadta, természetesen a Mardekár ház tagjain kívül, mindenki a Griffendélnek szurkolt.
A Mardekár csapata már ott állt a pályán élükön Finnel, a tagbaszakadt csapatkapitány már-már egy kifejlett bikához hasonlított, Harry kezdett egyre biztosabb lenni abban, hogy a nagydarab Mardekáros néhány bikafelmenővel rendelkezik.
-Wood, Finn, fogjatok kezet- utasította őket Madam Hooch. A két kapitány engedelmeskedett. Finn olyan erővel szorította meg Wood kezét, hogy el is törhetett volna, ha a griffendél csapatkapitánya is nem szorít legalább ugyanakkora erővel vissza.
-Felszálláshoz készülj! Sípszóra indul...
Három...Kettő... Egy...
Harry elrugaszkodott és már fent is volt, körberepülte a stadiont, a Tűzvillám csak úgy szelte a levegőt, a cikesz után kutatott.
-És ezzel elkezdődött a meccs. A Griffendélnél a labda, Katie Bell már a karikáknál van... És.... Gooool!!! 10-0 a Griffendél javára.
Ez így ment tovább, a Griffendél már ötven pontnál járt, amikor is Harry megpillantotta a cikeszt.
Kinyújtotta a kezét és már érezte is a kis aranylabda esélytelen próbálkozásait a szabadulásra a markában.
Madam Hooch belefújt a sípjába, és Harry ereszkedni kezdett, de hirtelen megpillantotta Malfoy Nimbusz kétezeregyesét, ami elképesztő sebességgel az ő Tűzvillámja felé vette az irányt.
Össze fognak ütközni!
Harry felrántotta seprűje nyelét, de már túl késő volt, a két fiú egymásnak ütközött és minden elsötétült....
YOU ARE READING
You are my wonderwall
Fanfiction!!Drarry!! Harry James Potter, a mindenki által jól ismert "Kis Túlélő". Draco Lucius Malfoy, a nem kevesebb hírnévnek örvendő, aranyvérű Malfoy familia legifjabb tagja. Mindenki tudja, hogy ki nem állhatják egymást, és nem riadnak vissza kimutatn...