#1

40 2 0
                                    

Hermiona pohled.

Už týden po příjezdu do Bradavic se ve mě stupňovala nervozita. Každý den jsem chodila do knihovny abych se odreagovala. Nejhorší na tom bylo že na mě Ron byl naštvaný i když by to mělo být spíše naopak. Ale přece musím nechat chladnou hlavu. Ron na mě totiž začal křičet ( i já na něho) přes celou učebnu,když jsme byli na hodině lektvarů. Ano u Snapea a ještě k tomu se zmijozelem. Zrovna jsem krájela pryskyříčník do lektvaru Aztéc. Jelikož mi ale Ron celou dobu vyprávěl o Levanduli jak je úžasná a všechno. Začala jsem mít toho dost a zakřičela jsem na něj, že teď děláme lektvar ať mě neotravuje. No a začala hádka a dovedla nás k tomu že teď sedíme u Snapea v kabinetě. „Kdybys mi pomohl a nemluvil furt o Levanduli nic by se nestalo" rozhodila jsem už po sté ruce, po tom co na mě celou dobu koukal zamračeně. „Tak pardón že jsem si někoho našel a svěřuju se své nejlepší kamarádce" zmlkl „Nikoho nemáš nevíš jaký to je" odfrkl si a mě znovu rupli nervy. „Děláš si srandu Ronalde!" Zakřičela jsem „Myslím že o tom vím víc než ty s Levandulí!" Prskla jsem mu do obličeje a vyšla s kabinetu. Naštvaně jsem si za dveřmi dupla a pod nosem jsem si zamumlala pár nadávek. Otočila jsem se na jedné noze a vydala se na svou kolej. Když se najednou zjevil ze zatáčky Malfoy. „No bože ten chyběl" řekla jsem si pro sebe. Šel na proti mě a vrazil do mého ramene. „Máš nějaký problém Malfoy?" Řekla jsem až moc vklidu „S tebou? Ano" zašklebil se. Odfrkla jsem si a šla jsem dál nebudu se rozčilovat. Nakonec má cesta dosměrovala do knihovny. Strávila jsem tam asi hodinu a byl čas oběda. Vím asi jsem měla jít na hodinu ale.. co se to semnou děje složila jsem ruce. Zítra se nesmím rozčilovat jde tu hlavně o učení Hermiono.

Draco pohled

„S tebou? Ano" zašklebil jsem se. Jen se na mě podívala a odešla. Šmejdka jedna odfrkl jsem si. Sní není žádná sranda. Rozešel jsem se pryč přesněji na hodinu přeměňování s Mrzimorem. Hodina byla velmi nudná ale co si budem koho by bavila hodina s McGonagallovou. Po hodině jsem se s Blaisem vydali do velké síně. Koukl jsem se k nebelvíru, když jsem uslyšel mírné nadávky na někoho záda. Viděl jsem Grangerovou jak křičí na Weaslyho a vypadá že mu za chvíli jednu vrazí. Všichni ztichli když Grangerová mu dala takovou že spadl až z lavice. Nechtěl bych být na jeho místě. Pak jsi to naštvaným krokem odkráčela z velké síně.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 02, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

SecretsKde žijí příběhy. Začni objevovat