Mindenki ismeri a valóságshowkat, és sokaknak vágya hogy benne lehessenek. Miért? Neked talán nem?
Március 1., péntek 23:59-ig tudsz regisztrálni email-en keresztül az alábbi címen:
worldwattpad2019@gmail.comA jelentkezőket Március 2-án, előreláthatólag 8:00 és 9:00 között teszem nyilvánosságra egy újabb bejegyzésben.
A regisztrációhoz szükszéges:
-email cím, ugyanis a kódot ahhoz hogy a Wattpad World Amino-ba bejelentkezhessenek emailen küldöm-Amino applikáció (ha nincs még, letölthető az App Store-ból, Google Play-ből)
-betöltött 12.-dik életév
-aktívnak kell lenni
-követni a @wworld2019 felhasználót, ugyanis azon bejegyzésben ahol nyilvánosságra hozom a bekerült felhasználókat meg kell jelölnöm őket
15 felhasználó 8 héten keresztül lesz egy chatben a bizonyos Amino applikációban. Feladatokat az appon belül kapják a versenyzők, a versenyszámokat és a versenyzők megoldásait viszont Wattpaden is közzé teszem. Wattpaden a három azon versenyző közül lehet szavazni akik a heti feladatot nem teljesítették vagy a három azok közül akik "legrosszabb" megoldást hozza létre. A szavazást privát üzenetben lehet, a nyilvános választás ellenében.
A jelentkezéshez nem valós adatokat kötelező megadni a személyi jogot védése érdekében! A jelentkezéshez meg kell adni;
-álnév (családnév nem kötelező ugyanis WW előtagot kapnak, pl: WW Ametyst)
-felhasználónév! fontos, mivel e szerint szavaznak a "nézők"
-korosztály (a versenyzőket nem életkor hanem korosztály szerint vannak csoportosítva, a minél kevesebb személyes információ nyilvánosságra hozása érdekében!)
korosztályok:
12-14
14-16
16-18
18+Az első héten nincs kieső, a másodiktól a hetedik hétig 2 kieső versenyző van, a nyolcadik héten 3 versenyző marad a döntőben akik közül lesz kiválasztva a győztes!
Köszönöm ha elolvastad. Jelentkezési űrlapodat már Február 2.-a 20:00-tól leadhatod.
YOU ARE READING
Wattpad World
Non-FictionÁlmodoztál arról hogy olyan legyél mint Aurélió vagy Alekosz? Mert ha igen, akkor itt az időd! Nincs mást tenned mint elolvasnod a következő bejegyzést és regisztrálnod.