De tijd vliegt, zegt men. Ik denk dat de tijd bij het ene persoon sneller vliegt dan bij de andere. Vaak heb ik tijd tekort. Meer uren in een dag en meer dagen in een week, is iets wat ik wens. Tijd om leuke dingen te doen en tijd om te rusten. Leuke dingen zijn er teveel in de wereld. Sporten, muziek maken, films kijken, werken, shoppen en socializen. Dan heb ik het nog over dagelijkse dingen. Want ik zou ook graag willen reizen, de wereld ontdekken, dingen leren, mensen helpen en mezelf ontwikkelen. Nooit heb ik tijd te veel, er is altijd wel iets wat ik wil doen! Rust nemen is ook belangrijk. Als je een hele dag niks doet, heb je tijd verspilt, zeggen we vaak. Kan dat eigenlijk wel, tijd verspillen? Blijkbaar vinden we het nodig, om even niks te doen. Het leven is eigenlijk een tikkende tijdbom, die blijft tikken, ook al doe je 'niks'. Quotes over tijd zijn er enorm veel, omdat we het zo boeiend vinden. Zoals, ''leef in de tevreden tijd'' en ''Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten.'' Je bent niet de enige die tijd zo belangrijk vind. Ooit komt er een moment, dat jouw tijd op is. Uitgeblust is je leven dan. Ga er maar vanuit, dat dat voorlopig nog niet is. Pest jezelf niet met het idee, dat je je tijd beter had moeten besteden. Feest, dans, heb lief en geniet. YAHOO, ga er voor! Echt je hebt je eigen leven in de hand. Check niet de hele dag de tijd, maar leef op het moment. X-aantal uren, dagen en minuten heb je nog te leven, maak er iets moois van!
YOU ARE READING
Tikkende Tijdbom
Short StoryHet leven is een tikkende tijdbom. Tijd is voor ons zo belangrijk. Dit verhaal bestaat uit 26 zinnen. Iedere zin begint met een andere letter van het alfabet. Iedere letter begint 1 keer een zin.