Listede ki isimler Gd'nin odasında bir masanın etrafına oturmuş ne olabileceğini konuşuyorlar ve aynı zamanda Gd'nin gelmesini bekliyorlardı.
Jennie'nin Ağzından:
Biz kendi aramızda konuşurken içeri birden Gd girdi. O girince haliyle hepimiz bir anda ayağa kalktık. Başıyla bize oturun işareti yapınca hepimiz oturduk. Kimsenin konuşacağı yok gibiydi ve bende söze atıldım.
Jn: Bizi neden çağırdınız?
Gd: Ah mühim bir konuyu konuşmak için lakin hepinizin gözlerinde ayrı bir tedirginlik var. Önce bana me boklar yediğinizi anlatın sonra asıl konuya geçeceğim.Al işte, kendi kendimizi ele verdik diye düşündüm. Sonra ne yapabileceğimizi, ama sonradan dank etti. Bu adama yalan işlemiyordu. En iyisi doğruları eksiksiz bir şekilde anlatmaktı.
Baek birden lafa girdi.Bh: Size yalan söylemeyeceğimizi zaten biliyorsunuz.
Gd: Hayır, hayır, hayır baekhyun. Bana yalan söylemeyeceğinizi değil, söyleyemeyeceğinizi biliyorum.
Bh: Evet doğru. Aslına bakılırsa ben büyük bir şey yaptığımı düşünmüyorum tabi bu sizin takdirinize bağlı. Sadece bir kız götürdüm.
Gd: Hmhm.. Jennie ve Chae? Siz ne haşt yediniz kızlarım?
Ch: Bugün bir kaç telefon görüşmesi, bir kaç erkek ayartma, onları kandırma ve bir kaç insan dolandırma...
Gd: Ah anlıyorum. Kai, Chanyeol sizden ne haber?
K: Bir kaç flörtleşme dışında bugün hiçbir şey..
Cy: Bende aynısı, günlük işlerimiz.
Gd birden ayağa kalktı ve bir adım atıp Chae'nin arkasına geçip omuzlarını tuttu.Gd: Peki biz..
Bu sefer benim arkama gelip kulağıma eğildi fakat fısıldamadan konuştu.
Gd: Ne zamandan beri..
Bu sefer de Chanyeol'un arkasına geçti ve ellerini yanağına koyarak hafif hafif patpatladı.
Gd: Böyle küçük şeyleri...
Kai'nin arkasına geçip sırtını patpatladı.
Gd: Birbirimizden..
Ve son olarak Baekhyun'a gitti ve kafasına hafifçe vurdu.
Gd: Saklar olduk ha?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shot Gun💎
ActionÇiftler: -Jenkai -Rosékook -Hunrene -Skydragon -Yedawn (yeeun-edawn)